Tietämätöntä? Missä sijaitsee broilerin ruhossa sen sisäfile? Kesko markkinoi North traden grillattua broilerin sisäfilettä.
Anatomian opinnot jäivät juuri broilerin osalta juopotteluni takia hämäriksi!
Voisiko joku
8
2487
Vastaukset
- naurattaa
eipä broiskus oo mitään sisäfilettä olemassakaan!
Ainoo on rintafile. Piste!! - vanha kokki
kun irrotetaan broilerista rintafileet, löytyy fileesn alapuolelta pieni irallaan oleva suikale. Se on se sisäfile.
- vanha kokki
Olenkos minä taas kirjoitellut joutavia, minulla on näköjään okkultistisia kykyjä ja harrastan tiedotonta haamukirjoittelua. Kas kun en itse niitä ole huomannut.
- kkkkkkkkkkkkkk
... sen suuuren rintapalan/fileen sisäpuolella - sellanen nakkia kapeampi lihasuikale.
tosin ikäväksen olen saanut huomata, että ihan kaikkin valmistajien (pakattuna tai irtomuunnissä) ei enää tuota sisäfilettä ole lainkaan - ovat kehvelit sen tainneet jo tehtaalla poistaa erikseen myytäväksi. - jep jep jep
Ei broilerin sisäfilettä oo olemassa. se on broilerin rintafileen sisäosasta leikattu suikale jota nykyään markkinoidaan tietämättömille kuluttajille sisäfileenä
- Anonyymi
Jos kanasta ja broilerista etsisin filettä , niin siksi voisin ajatella selän puolella kuopissa olevat erittäin pehmeät ja maukkaat peukalonpään kokoiset lihapalat. Niistä tehtiin kuulemani mukaan aikoinaan Mannerheimille kanaruoka.
Ne minäkin ensimmäiseksi syön. - Anonyymi
Joo ennen oli broilerissa rinta ja koipi? Nyt on paisti ja filee ? Samoin kun makaronista tuli pastaa?
- kypsennys ja paloitu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207