Käväisin kaupassa.
Kassalla oli sellainen sirupääte.
Tökkäsin siihen korttini ja naputtelin numerot.
Sain kuitin, ostokset ja lähdin.
Parkkipaikalle mennessä minulle huudettiin. Korttisi...
Menin nolona kassalle takaisin selittelemään, että tällaista se ikä teettää.
Kassa sanoi, että ei se iästä ole kiinni.
Jos tuohon laitteeseen unohtuvat kortit jäisivät meille, niin kohta voitaisiin tapetoida niillä seinät.
Niinpä niin, kukahan kekeksisi keinon, että kortti ei unohdu lukijaan.
Otto ei anna rahoja ennen kuin kortti on pois, mutta tuo pikkuinen pääte ei vihellä eikä puhu.
Kaikki riippuu itsesi ja kassan tarkkaavaisuudesta.
Jos olisin kerinnyt lähteä, niin seuraavan kerran korttia olisin tarvinnut parin sadan kilometrin päässä. Olisi varmaan kaupan kassalla hymy hyytynyt.
Kärryllinen maksettavaa tavaraa eikä maksuvälitettä.
Kukahan keksisi konstin
12
605
Vastaukset
- AAMUkahvilla
Kyllä ne jää autonkin avaimet jos hajamielisyys lisääntyy!
Minulla oli kerran auto, jonka etuovi meni lukkoon, jos nosti kahvaa kiinni pannessa.
Saat uskoa, että toisenkin kerran katselin avaimia sivulasin takaa.
Siitä lähtien minulla on ollut vara-avain ainakin pitemmillä reissuilla lompakossa tai nauhassa kaulassa.
Minulle ei moista ole sattunut näissä maksuautomaateissa, pankkiautomaateissa kyllä.
Kortin voisi panna kaulaan roikkumaan niinkuin avain. Sopivan tiukkarakoinen pidike, johon kortti työnnetään ja siinä reikä "roikutuslenkille".Jos tuo kortti olisi vaikka nauhassa kaulassa, niin ongelmia tulisi tavallisen kaupan kassalla, siellä kun täytyy antaa se kortti kassalle.
Siellä kun kurottaisi päänsä kassa-rouvan-neidin-tai pojan pään viereen, jotta lanka ylettyisi, niin mitähän siitä seuraisi?Jopel kirjoitti:
Jos tuo kortti olisi vaikka nauhassa kaulassa, niin ongelmia tulisi tavallisen kaupan kassalla, siellä kun täytyy antaa se kortti kassalle.
Siellä kun kurottaisi päänsä kassa-rouvan-neidin-tai pojan pään viereen, jotta lanka ylettyisi, niin mitähän siitä seuraisi?Sillä voisi vapauttaa kortin nopeasti.
- Rosalia*
Ruuneperi kirjoitti:
Sillä voisi vapauttaa kortin nopeasti.
Siis etusormi-peukalo nipistyksellä. Pelkään pahoin että Ruuneperin nipistys vahingossa osuisi
runsasmuotoisen kassaneidin suloihin. On tuo Ruuneperi samaten muut ukkelit niin arvaamattomia tapauksia.
Koettu on persukkeisiin taputteluna kassa jonossa ulkomailla. Ruuneperi kirjoitti:
Sillä voisi vapauttaa kortin nopeasti.
kaulapannassa olisi jonkinlainen nipistin, johon kortti kiinnitettäisiin.
Joo se voisi toimia.
Sehän olisi kuin henkilökuntakortti noissa suurissa firmoissa.
Kyllä se kai kuitenkin pitäisi piilottaa vaikka paidan sisään.Rosalia* kirjoitti:
Siis etusormi-peukalo nipistyksellä. Pelkään pahoin että Ruuneperin nipistys vahingossa osuisi
runsasmuotoisen kassaneidin suloihin. On tuo Ruuneperi samaten muut ukkelit niin arvaamattomia tapauksia.
Koettu on persukkeisiin taputteluna kassa jonossa ulkomailla.kun "pojat" vielä huomaa?
- kai75
Jäänyt kortti kassalle, ottomattiin ym.
Kylläkin pahin tapaus, kortti matkaa vaan tavarat kaupanhihnalle.
Kauppareissulta palattuani hallitus "vaimo" oli vaihtanut verhot ikkunaan. Vapisevin käsin sovitin avaita lukkoon. Mielessäni ajatus olenkohan oikeassa osoitteesa. Hi hi.
Auton avaimet jäivät sisälle, kaksikuukautta valmiina lähtöön jos olisi vain kelvannut jollekin
ovet ei lukossa. Paikka Pitäjänmäellä, Silloisen Otto Wuorion edessä. Itse oli kyseisen aja keskieuroopassa. - Rosalia*
Kerran ulosjäätyäni kehitin yksieläjälle kotiavain systeemin. Yksi avain käsilaukkuun ja toinen taskunpohjalle hakaneulalla kiinnitettynä. Tämähän sotaväessä miehille opetettu tapa. Autonavaimien kanssa sama juttu kaksi avainta aina mukana, eri paikoissa.
Pankkikortin kanssa e i v i e l ä ole tullut ongelmaa, se kun on ainut on terästettävä huomiokykyä. niin voi rauhassa lähteä. Parasta on näissä unohduksissa että osaa antaa itselle tilaa unohtaa. Kaikkeen on sopeuduttava. tämän sukupolven on pitänyt oppia niin paljon uutta . Enemmän kun meitä edellisten ja sellaisia pikkunäppäröitä asioita joita helposti unohtaa.Ihmeen hyvin on mummelit ja ukkelit kaiken oppineet. Mnevät, tekevät, kokevat ja näkevät.
Kassaneiti ohjaa sitä toimintaa. Joka kerran minulle on kassa sanonut, miten toimia ja lopuksi muistuttanut, että kortin saa ottaa nyt pois.
Kassatoimintaahan se on. Kassan työtehtäviin kuuluu huolehtia, että asiakas saa korttinsa ja kuittinsa.
Huonoa palvelua, jos kortti jää koneeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154