ensin sä makaisit siin sängyllä,pelkät boxerit jalssa... ja mulla on koko vaatetus yllä.. mä pitäisin sulle pienen striptiis shown..riisuisin hitaasti paijan pois,jonka alta paljastuu läpinäkyvät rinsikat...
katsoisin sinua himoitsevasti...sitten riisuisin hameen jonka alta paljastuu pienenpienet stringit...kävisin istumaan sun vatsasi päälle.. ja hieroisin sun rinta lihaksia... sit käännän sut vatsalles ja hoidan selän... kun selkä ja pakarat on hoideltu.. sä käänyt taas niin että mä nään sun himoitsevat kasvot..
suutelen sua hellästi... ohimennen puhallan sun korvaan...ja käyn puhaltamaan sun niskaas... sä kiihotut entistä edemmän... yrität koskea mun rintoihin,mutta kiellän sinua.. minulla on ainostaan lupa koskea..sinun mieleksi otan rinsikat pois..jakan puhaltelua.. kunnes eteeni tulii jotaan isoa... mmmm... otan boxerisi pois ja nuolaisen... ja olet kokonaan minun....
*unelma* xD
Blue_angel
3
7895
Vastaukset
- Aina valmis
Vau mikä pakkaus, kyllä siitä mielikuvitus lähti liikkeelle.
- Jauhopää
Tarina oli muuten mielenkiintoinen, mutta miksi ihmeessä se oli kirjoitettu konditionaalimuotoon. Lisäksi tapahtumat poukkoilivat holtittomasti paikasta toiseen. Ei tästä tullut mitään käteen/paikat kostuneet
- villikissa
Oletkohan Blue_Angel alaikäinen..
*katsoo tietävästi*
Kirjoitustyyli vähän vaikutti siltä..
Noin 13-vuotias.. xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294