kellään olla?
Nivelpsoriasis
22
3077
Vastaukset
- ole...
tauti on aivan fiktiota...
- riesana
ollu jo jonkin aikaa.
- kuluu
riesana kirjoitti:
ollu jo jonkin aikaa.
ns. psykosomaattisiin tauteihin...siis luulotauteihin..heh..
- term
kuluu kirjoitti:
ns. psykosomaattisiin tauteihin...siis luulotauteihin..heh..
milloin sait aivovamman,vai onko ollut ahdas synnytys.jos annat osoitteen ,lähetän oitis sinulle kondomipaketin ,ettei tuollaiset pääse lisää sikiämään.
- reumatism
term kirjoitti:
milloin sait aivovamman,vai onko ollut ahdas synnytys.jos annat osoitteen ,lähetän oitis sinulle kondomipaketin ,ettei tuollaiset pääse lisää sikiämään.
nivelpsori=fibramyolgia=luulotauti..
siis sairaus, jossa luuleminen ja kuvittelu keskeinen asia..! - sulla
reumatism kirjoitti:
nivelpsori=fibramyolgia=luulotauti..
siis sairaus, jossa luuleminen ja kuvittelu keskeinen asia..!on housuissas
- vielä..
sulla kirjoitti:
on housuissas
tiedän, että lääkärit nauravat fibrotautisille ja pitävät sitä korvienvälitautina.. tiedän siksi, koska olen itse vastaanottoavustaja ja kuulluut näitä lääkäreiden kahvipöytäkeskusteluja. fibro ja nivelpsori ovat lähes samoja tauteja..luulotauteja siis. tämä on faktaa...!!!!!
- sulla
vielä.. kirjoitti:
tiedän, että lääkärit nauravat fibrotautisille ja pitävät sitä korvienvälitautina.. tiedän siksi, koska olen itse vastaanottoavustaja ja kuulluut näitä lääkäreiden kahvipöytäkeskusteluja. fibro ja nivelpsori ovat lähes samoja tauteja..luulotauteja siis. tämä on faktaa...!!!!!
on housuissa
- on totta
sulla kirjoitti:
on housuissa
faktaa on housuissa ja myös fibron tuntemisessa
- vaivainen21v
5 vuotta olen kyseistä vaivaa sairastanut ja kaikki mahdolliset hoidot kokeiltu. Viikko sitten aloitettiin biologinen lääke (Remicade). Mikään ei tunnu minuun tehoavan. Ammatista ja harrastuksista on ikävä kyllä jouduttu luopumaan.
jo monta vuotta. Ja ei taatusti ole luulosairaus, vaan eniten invalidisoiva reumasairaus nuorilla ihmisillä. Sopii tulla luulotaudiksi kutsuvien katsomaan mun sormia ja niveliä, jotta seuraavalla kerralla tietää pitää mölyt mahassaan!!!
- se...
Marjukka74 kirjoitti:
jo monta vuotta. Ja ei taatusti ole luulosairaus, vaan eniten invalidisoiva reumasairaus nuorilla ihmisillä. Sopii tulla luulotaudiksi kutsuvien katsomaan mun sormia ja niveliä, jotta seuraavalla kerralla tietää pitää mölyt mahassaan!!!
luulotautia on..
- se on
se... kirjoitti:
luulotautia on..
luulotautia, että sinulla olisi aivot.
- ......
se on kirjoitti:
luulotautia, että sinulla olisi aivot.
fibro=nivelpsori=luulotauti
Tämä on faktaa. Lääkärit kertoneet - jee
...... kirjoitti:
fibro=nivelpsori=luulotauti
Tämä on faktaa. Lääkärit kertoneetSuututtaa niin sun "kommentit", että melkein toivoisin, että saisit itte pariksi vuodeksi tämän luulotaudin kokeeks!!! Mulla kun on ollut 4 vuotta, enkä ole viimeiset vuodet nukkunu ku 3-4 tuntia/vrk kipujen takia, eikä niitäkään putkeen. Se vain että nivelpsoriaatikot eivät päääse tästä luulotaudista kokonaan koskaan, ainakin mun lääkäri niin väitti ja neuvoi hyväksymään kivut ja totuuttaa itteni elää niiden kaa!!!
- jee
jee kirjoitti:
Suututtaa niin sun "kommentit", että melkein toivoisin, että saisit itte pariksi vuodeksi tämän luulotaudin kokeeks!!! Mulla kun on ollut 4 vuotta, enkä ole viimeiset vuodet nukkunu ku 3-4 tuntia/vrk kipujen takia, eikä niitäkään putkeen. Se vain että nivelpsoriaatikot eivät päääse tästä luulotaudista kokonaan koskaan, ainakin mun lääkäri niin väitti ja neuvoi hyväksymään kivut ja totuuttaa itteni elää niiden kaa!!!
Sorry edellinen! En toivoisi tätä "luulotautia" kellekkään!
- siis..
jee kirjoitti:
Sorry edellinen! En toivoisi tätä "luulotautia" kellekkään!
luulotauti.. sitähän fibro on..ja psorireuma
- sulla luulotautinen
siis.. kirjoitti:
housut nilkoissa kun tänne kirjoittelet. Tekeekö hyvää?
- Lillerilalleri**
siis.. kirjoitti:
sun kuvailemasi "luulotauti" eli luultavasti tarkoitat fibromyalgiaa ole lähelläkään samaa sairautta kuin prorireuma. Niin että luepas uudestaan näistä "luulotaudeista" ja totea itsekin että eri tauti kysymyksessä. Sulla nimittäin tuo fibro kummitelee koko ajan noissa viesteissäsi...
http://www.google.fi/search?q=fibromyalgia&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a
http://www.psori.fi/doc/Nivelpsoriasisesite_suomi.pdf - se menee
sulla luulotautinen kirjoitti:
housut nilkoissa kun tänne kirjoittelet. Tekeekö hyvää?
toi nivelpsori luulotaudin puolelle...näin on faktaa
- myös tietoa
se menee kirjoitti:
niille, jotka nivelpsorista ja ihopsorista kärsivät.
http://www.psorinhoito.info/(S(afzg4b3nxwbcvbnm0veg5t55))/Default.aspx?PagId=14 - kattilaa soimaa
se menee kirjoitti:
jos tämän viestin kirjoittanut tyyppi on päästään terve, niin sitten fibro ja nivelprori on luulotautia..että moron
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264330- 2563724
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4101347Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4111187Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070