Olen menosaa ensi kesänä kielimatkalle Maltalle..Onko kellään kokemuksia siitä?. majottaudun Malta clubin kautta johonkin..ei vielä varattu..Olisi mukava lukea kokemuksia matkasta.Ihan itä tahansa millaisia ihmisiä.. millaiset kielenopettajat ja muuten ohjaajat?
Kielimatkalle Maltalle...
Onko kokemuksia
1
582
Vastaukset
- mie_123456
Itse olin tänä kesänä Maltalla kielimatkalla, ja olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen siihen, että valitsin juuri Maltan kohteekseni. Menin EF:n kautta, ja no, EF:ää ei nyt ole erityisemmin kehuminen, mutten haukkuisikaan. Mutta Malta - se pikkuinen saari on kyllä niin kokemisen arvoinen paikka ja voin sanoa, että ikinä minulla ei ole ollut yhtä hauskaa kuin tuolla kolmen viikon kielimatkalla. Eli suosittelen siis erittäin lämpimästi. Kielenopettajat ja ohjaajat olivat oikein mukavia, etenkin paikalliset olivat ihania! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813