Niin miten?
miten voi testata haiseeko hengitys?
5
6166
Vastaukset
- api
Hengitä palavaa tulitikkua päin, jos räjähtää niin todennäköisesti hengityksesi haiskahtaa!!
- kaarina
Kämmen suuneteen n. 3cm etäisyydelle ja hengitä ulospäin pitkään, älä puhalla. siinä haistaa kyllä.
- salsaqueen
Nuolaise kämmentäsi, anna sen olla vaikka kymmenen sekuntia ja haista nuolaisemaasi kohtaa.
- puppua
Tää on joku CIA:n tai KGB:n juoni taas mua vastaan!
Siis kun MUN hengityshän ei haise, siis ei haise.
Erehdyin tietysti nuolaisemaan kämmenselkääni joidenkin vandaalien yllyttämänä. Sehän haisi ihan etovalle *piip*:ille! Tässähän se päivät nyt sitten kuluukin hampaita harjaillessa!;)
Lyhyesti sanottuna, toimi ainakin mulla.
Pitihän mun sitten testata ja varmistaa sulkeakseni pois kaikkien kemiallisten reaktioiden mahdollisuus, mennä testata toiseen kämmeneen sama hanavedellä. Yllätys, ei haissut millekään! Periksi annettava.
T. Vaino Harhainen
- poikaystävältä
Rakas - haiseeko hengitykseni?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882