Eli hintaluokassa 250-500 e, helppokäyttöinen. Sony/Canon? Mikki kuulokeliitäntä olis hyvä.
Peruskamera haussa
2
735
Vastaukset
- plan.9
tuolla hintaa ei tahdo saada ammattimaisemmalla mikin sisääntulolla eli xlr-sisääntulolla varustettua kameraa edes käytettynä. jos taas riittää plugi-sisääntulo (eli sellainen kuin vaikkapa mp3-soittimessa on), niin niitä voi löytää tuosta hintaluokasta.
minulla on myynnissä käytetty canon xm1 videokamera, jolle tosin näillä näkymin on löytynyt ostaja. mutta jos hän ei ostakaan, niin osta pois jos kiinnostaa. siinä tosin on vikana juurikin tuo äänisisääntulon toimimattomuus. ja se oli nimenomaan plugilla. muuten kuvanlaatu on varsin hyvä.
katsele vaikkapas digivideo-sivuston rompetori-osiosta käytettyjä kameroita :) sieltä olen kahdesti jo ostanut hyvän käytetyn.- JN
Viestistäsi on jo vierähtänyt yli vuoden verran, mutta heitänpä nyt kysymyksen kun tämä tuli eteeni Googlen kautta.. Myynnissä ollut XM1 on varmaan mennyt jo kaupaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032