Mittasin paineeni eka makuulleen, olivat normaalit, sitten nousin seisomaan ja sydän hyppi vähän epätahdissa, jonka jälkeen mittari lopetti mittaamisen.. :/ oli vähän huono olo, en tiedä pelästyinkö vai johtuko epätasasesta sykkeestä. Olo oli semmonen hutera. hetken kuluttua paineet oli taas hyvät ja pulssi tasanen
verenpainen mittari sanoi
3
866
Vastaukset
- error.,.,..
Mittari ei saanut painetta vaan mitattua, ei sen kummenkaan. Yleensä johtuuu joko liikkeestä tai mansetin huonosta asennosta.
- error - virhe
johtuu ilmeisesti nopeasti muuttuvasta verenpaineesta, jos olen äskettäin liikkunut. Erroreita voi tulla jonkin aikaa liikkeen jälkeen, esim. ylkösnousun, istuutumisen tms. jälkeen.
- Omronkin
error - virhe kirjoitti:
johtuu ilmeisesti nopeasti muuttuvasta verenpaineesta, jos olen äskettäin liikkunut. Erroreita voi tulla jonkin aikaa liikkeen jälkeen, esim. ylkösnousun, istuutumisen tms. jälkeen.
mittaa paineen vasemmasta kädestä. Mittauksen ajan täytyy olla hiljaa paikallaan, mansetin vihreä kohta kyynärtaivetta vasten tiiviisti ja käsi pöydän pinnan korkeudella, kuten mittarikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491