kun viittii rekata uudelle poksivulle. Törmäsin tähän sattumalta. Enempi kyllä kiinnostaa ne muut tarjoukset, mutta kai sen Koivusenkin voi ottaa. pokeri piste com oli muuten sen saitin nimi, kovasti tavaraa muutenkin ja ihan ok tuntuinen kaikin puolin. Pari uutta tiliäkin voisi avata, ihan hyvät bonarit ym. oli.
Ari Koivusen levyn saa
3
252
Vastaukset
- Nord
Ellei talletus/liittymisbonus ole selvää rahaa jonka voi inhimillisesti kotiuttaa, se on arvotonta roskaa.
Esim. jotain partypoker lippiksiä ja pelikortteja.. Ei helvetti. Ettikää mielummin se "50% on 1st deposit" tai $25 when you deposit $25.
Rahaa ei saa samalla lailla ilmaiseksi, Ari Koivusen levyn voit vaikka lainata kaverilta tai ladata torrentsivulta.- samassa
eli ei se huono tarjous ole. Se levy (nimmarill) nyt tulee vaan kaupan päälle. Voi joskus olla arvokaskin tuo sainattu levykin..käypä kattomassa
siis 30% rakeback ja 200% bonus - nojaajoo
samassa kirjoitti:
eli ei se huono tarjous ole. Se levy (nimmarill) nyt tulee vaan kaupan päälle. Voi joskus olla arvokaskin tuo sainattu levykin..käypä kattomassa
siis 30% rakeback ja 200% bonusEnpä usko että kovin arvokas tulee olemaan... ite en tollasella roskalla edes p*rsettä pyyhkisi.. Eihän se jätkä osaa edes laulaa.. sai idolsissa ääniä vaan kun piti kovaa meteliä ja ihmiset jotka ei tajuu musiikista mitään äänesti sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481