nainen yksin Malagaan

mahdollista?

Hei, selailin tuossa äkkilähtöjä ja Malagaan pääsisi todella edulliseen hintaan. Minkälaisia kokemuksia yksin matkaavilta? Olen siis nuori, yksin matkaava nainen, onko Malaga tällöin hyvä kohde?

7

2573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carmen **

Malaga on ihana kaupunki! Sopii kaikille, yksin tai kaksin!

• vaan yksin

olen matkustanut Malagan seuduilla ja muuallakin Espanjassa yksin.
      Kyllä siellä tutustuu helposti muihin turisteihin tai paikallisiin.

• Bon courage

Meinaan itsekin lähteä yksin naisena Malagaan elokuussa. Ja koukkaan ehkä junalla Sevillassa. Ei pelota lähteä yksin: Olen reissannut yksin mm. Nizzassa, Köpiksessä ja jopa Turkissa.

• Malagueta

Malaga on ihana paikka, suosittelen!
      Ja jos pysyt vilkkailla kaduilla niin ei iltaisinkaan ole mitään hätää espanjalaiset juhlivat iltamyöhään lapsetkin mukanaan.

Lue Malagasta täältä. Ja uusimmassa didlehdessä myös juttu tästä suloisesta kaupungista.
      http://www.uusifuengirola.fi/keskustelu/forum/index.php?topic=16.0

• jesse1970

itsekkin lähtisin malagaan,mut en oikeen tiedä kannattaako mun yksin lähteä,jos saat jotain kivoja vinkkejä nii ilmoita ihmeessä. ois hyvä kuulla lisää.

• naiset!

Jesse1970, rohkeasti vaan yksin matkaan. Miten niin ei kannattaisi yksin lähteä? Olen paljon reissannut itsekseni, kun kaverit (perheellisiä) eivät ole päässeet seuraksi. Ei elämää kannata elämättä ja istua kotona yksin, jos ei reissuseuraa löydy. Itse ainakin nautin ihan vain uudesta ympäristöstä ja vaihtelusta arkeen.

Tässä vinkkejä yksin matkustavalle. Playalla voi kyllä maata yksikseenkin, teethän sitä varmaan myös Suomessa! Malagassa on kaikenlaista katseltavaa ja ihan vaan kävely ympäriinsä on antoisaa. Lisäksi voit tehdä päiväretken vaikka Granadaan. Bussilla pääsee 1,5 tunnissa. Jos iltasyömingit sun muut mietityttävät, niin syö isompi lounas. Illalla menet syömään vaikka tapas-baariin. Aurinkorannikolla on etenkin kesäsesonkina paljon menoa, joten kukaan ei todellakaan tuijottele, vaikka menisit baariin/diskoon yksiksesi. Kokeile!

• *'''***

Siis nimenomaan kannattaa mennä Malagaan. Costan uimarannoille pääsee älyttömän helposti paikallisjunalla, ja illaksi sitten takaisin siistiin Malagaan. Rehellisesti sanoen torret sun muut fuengirolat on päivässä nähty, eikä sitä junttien häröilyä ja dokaamista jaksa katsella...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3042
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2911
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1742
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1671
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1630
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    10. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    Aihe