yksinäsisyys kiduttaa...tappaa

grassi

tedän että meitä on tuhansia. kaipaaamme sitä omaa rakasta vierelleme. mutta sitä ei löydy, kaikki ikäisemme mieheit tahtovat, pientä ja hellää palvelevaa naista, jota ei löydy kuin postimyyntuluotteloista paino alle 50 kg
ja pituus 165 cm. Suomalainen 50 nainen ei täytä noita vaatimuksia. Siis seksi lienee täkein valintakriteeri myöskn postimyyntimorsiamissa. Rahalla saa ja hevoleswsa pääsee. täytyy sanoa.
Itse olen tavallinen sisukas suomalainen nainen ja ihmettelen miesten valintoja suuresti.
aitojakin olisi tarjolla pilvin pimein, ei tarvitsisi ostamaan alentua

12

828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miss.elovena

joka noilla kriteereillä hakee naista on lyhyenläntä, puolikalju, vääräsääri, kaljamaha

• minkälaista miestä sinä itse olet hakemassa. Minkälaisen matkaan lähtisit ja minkälaiselle antaisit pakit. Kai sitä jokainen viisikymmenvuotias haluaa kiihkeästi vielä rakastaa ja näitä onnettomia on niin miehissä kuin naisissakin.

• Iso Iita

Naurettavan näköistä, kun lippusalko mieheksi taluttaa pientä naista, joka ulottuu häntä kainaloon. On kai joku saavutus, kun ei tarvitse tuijottaa naista samalla tasolla silmästä silmään.

Mitä, jos tyttäristä tulee isäänsä, pitkiä. Kelle he kelpaavat?

• Miehen palveleminen ja helliminen on nykyään olevinaan vanhanaikaista täällä Suomessa.

Minä tunnustaudun vanhanaikaiseksi. Mielestäni omaa rakasta miestä on tosi kiva helliä ja palvella. Silloin nimittäin samalla voi itse saada kymmenkertaisesti mieheltään, samanlaista kohtelua takaisin.

Kirjoitin, voi, koska oletan että niitä palvelujen hyväksikäyttäjiäkin lienee myös ja aina ei mene tasan. Kuitenkin uskon, että jos helliminen ja lelliminen ja palveleminen ei tuo samaa toiselta takaisin, voi sen lellittelyn lopettaa ja etsiä sellaista enempi arvostavampaa miestä.

Itse olen pieni, 148cm ja suhteellisen sopusuhtainenkin, toki se voi olla syynä siihen, että miehestä on mukava hoivata pientä. Mutta epäilen silti, ettei se ole koosta eikä ulkomuodostakaan kiinni vaan luonteesta.

Kun arvostaa toista ihmistä ja haluaa hänelle, oli se sitten mies tai nainen, kaikkein parasta, voi sitä arvostusta ja kaikkea hyvää olla, vain siten, myös itsellensäkin vailla.

Ulkomaalaisissa naisissa on itsekkäitä, ilkeitä ja häijyjä ihan samallalailla kuin suomalaisissakin ja epäilenpä että niissä postimyynti tuotteissa niitä vasta löytyykin.

• Miesvihaaja?

Minusta miehet ovat alkaneet tuntumaan ja vaikuttamaan jotenkin epämiellyttäviltä,
      en todellakaan haluisi heitä omaan siistiin makuuhuoneeseeni.

• miss P

yksin ollessani voin lihottaa itseni millaiseksi haluan ilman miehen ivaa. Voin myös laiminlyödä hyvällä omallatunnolla kaikki kotirutiinit ja notkua palstoilla 24/7. Miehet ovat sikoja.

• turpa kiinni taas
        miss P kirjoitti:

yksin ollessani voin lihottaa itseni millaiseksi haluan ilman miehen ivaa. Voin myös laiminlyödä hyvällä omallatunnolla kaikki kotirutiinit ja notkua palstoilla 24/7. Miehet ovat sikoja.

Ärsyttää miehen tapa ostaa joka päivä kaupasta muovipusseja, joilla hän tuo kotiin tavarat. Ne on vielä kovaa ja jäykkää muovia, joita on pysty sitomaan huonojen käsieni takia, kun niitä käyttää roskapusseina.

Mitä jos joku kaveri näkisi, että hän kantaa omalla kangaskassilla tavarat kotiin? Luulisivat, että hän on tossun alla.

• Pirre*
        turpa kiinni taas kirjoitti:

Ärsyttää miehen tapa ostaa joka päivä kaupasta muovipusseja, joilla hän tuo kotiin tavarat. Ne on vielä kovaa ja jäykkää muovia, joita on pysty sitomaan huonojen käsieni takia, kun niitä käyttää roskapusseina.

Mitä jos joku kaveri näkisi, että hän kantaa omalla kangaskassilla tavarat kotiin? Luulisivat, että hän on tossun alla.

voi näitä ongelmia..:))

Sori, ei pitäisi nauraa, mutku ..

• Pirre*

Luettuani joitakin vuosia näitä palstoja olen tullut siihen tulokseen, ensin on hirveä hinku päästä miehestään eroon ja sitten kun siitä miehen "porsaasta" on päästy, vingutaan yksinäisyyttä.

Kuinka tämä yhtälö on ymmärrettävissä?

• namisuku

...Välillä...siis välillä, että Suomalainen Nainen
      on (liian) Sisukas ja Itsenäinen...hmmm...joillekkin SuomiMiehille..heh=D
      Ulkomailta moni SuomiMies Heilansa löytää...kriteereitä en nyt tässä viitsi alkaa....

• naista typeränä

kun sen pitää köäydä töissä.
        Ne ei usko, että me HALUTAAN käydä töissä, me HALUTAAN omaa rahaa.
        Ne naureskelee että miehet ei ANNA MEILLE RAHAA, KUN EI PASSATA NIITÄ HYVIN! Sikis on PAKKO käydä töissä.

• Ulpukka T
        naista typeränä kirjoitti:

kun sen pitää köäydä töissä.
        Ne ei usko, että me HALUTAAN käydä töissä, me HALUTAAN omaa rahaa.
        Ne naureskelee että miehet ei ANNA MEILLE RAHAA, KUN EI PASSATA NIITÄ HYVIN! Sikis on PAKKO käydä töissä.

Sinulla on ilmeisen iäkkäitä maahanmuuttajia kavereina. Nuoret maahanmuuttajanaiset ovat innoissaan pystyessään kouluttautumaan ja hankkimaan itse elantonsa, meilläkin on heitä
        työpaikalla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      240
      10127
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      391
      2707
    3. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      83
      1563
    4. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      85
      1531
    5. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      76
      1419
    6. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      64
      1379
    7. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1329
    8. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      58
      1323
    9. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      97
      1225
    10. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      36
      1156
    Aihe