Pientä galluppia olisin tehnyt,että mitä teillä on painanut/painaa 5 kk ikäinen sakemannin pentu,uros/narttu?Meillä tyttö,painaa vähän vajaa 20kg.
Pennun paino
9
780
Vastaukset
paino 5kk muutama sata grammaa yli 20 kiloo. ja narttu on.
- chikenix
meilllä meni se 58 cm ja kiloja oli 25.6.
uros. on ja joo iso - siis 4,5kk
chikenix kirjoitti:
meilllä meni se 58 cm ja kiloja oli 25.6.
uros. on ja joo isoMeidän 4,5kk uros-pentu nyt 21kg
- narttupentu...
oli 5 kuukauden vanhana 22 kg, tasaisesti ja kauniisti kasvanut.
- meillä on..
Vissiin muihin verrattuna ollut varsinainen kääpiö, 5kk ikäisenä painoi 12kg ja nyt 2vuotiaana 24 kiloa. Ja juu, narttu on.
- amade
11 viikkoa, 10,5 kiloa
- saksaksak
amade kirjoitti:
11 viikkoa, 10,5 kiloa
13,5 viikkoa ja 13,1 kg
- koiraihminen2
13 vk ja 13,8 kg
- nyrkkisääntö
jossa toki vaihteluita puoleen ja toiseen: 1 kilo per viikko on pennuilla paino. Nartut usein vähän alakanttiin tästä ja urokset yläkanttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999