Fysioterapiaa Kuopiossa.

...

Osaako joku suositella hyvää fysikaalista hoitolaitosta Kuopiossa (ja edullista)...

6

6100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mcmlxxxiv

Edullista en välttämättä tiedä, mutta ammattitaitoa löytyy: http://www.kuntokuopio.fi/ Itsellä kokemusta jo kymmenen vuoden ajalta.

• "rikki" ?

"Itsellä kokemusta jo kymmenen vuoden ajalta."

• Anonyymi

Noin kuuden.vuoden aikana olen käynyt yli 10 fysioterapeutilla, lisäksi kahdella eri kalevalaisella jäsenkorjaajalla, osteopaatilla, hierojalla ja naprapaatilla. Nyt yritän saada kroonisiin kipuihini apua faskiamanipulaatiosta. Rintakehällä kolmen leikkauksen jälkeen runsaasti arpikudosta.

• Anonyymi

Hei,olen 59v nainen ja en suosittele ainakaan julkista fysioterapeuttia Kuopiosta, eräs julkinen fysioterapeutti kirjoitteli lausuntoonsa omia juttuja lisäsäsi kävely testiin satoja metrejä ja vielä lopuksi kertoi että naureskelin kelan päätöksille,onko tämä oikeaa ja reilua asiakasta kohtaan?Kuuluuko lausunnot jotka eivät kuulu fysioterapeutille mainita hänen lausunnossaan? Epäilen. Kannattaa menneä yksityiselle puolelle ja kyseinen fysioterapeutti oli Päivi Räsänen.Ja vielä mainitsen että k'velytesti tehtiin terveyskeskuksen käytävällä,onko tämä ihan laillista?

• Anonyymi

Samoilla linjoilla tuosta terapeutista,ylimielinen ammattitaidoton nuija joka kuvittelee olevansa isokin herra,ala arvoista käytöstä ja niinkuin edellä mainittu kirjoittaa lausunnot ovat mitä ovat ja muuntelee totuutta ,karmiva henkilä tosiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoilla linjoilla tuosta terapeutista,ylimielinen ammattitaidoton nuija joka kuvittelee olevansa isokin herra,ala arvoista käytöstä ja niinkuin edellä mainittu kirjoittaa lausunnot ovat mitä ovat ja muuntelee totuutta ,karmiva henkilä tosiaan.

Moi,kyllä nuo jutut paikkansa pitää,sain tänään kelalta päätöksen missä kyseinen terapeutti oli saanut kävely matkani pitenemään 600 metristä yli 1100 metriin ja kävin hänen luona kunto testissä kahtena päivänä niin hän oli kirjoittanut lausuntoon että olin saanut kuntoutusta ja tulokset olivat parantuneet mikä on täyttä valhetta,valehteleva hoitaja ulos koko terveyskeskuksesta,mitekähän paljon tehnyt harmia ja harmaita hiuksia muille ihmisille ja vanhuksille.Oma mielipiteeni hänestä,täysi paskaläjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe