Auttakaa tietämätöntä! Tahtoo tietää soittaako Panu Koskela ko bändissä? Onko hän siviiliammatiltaan insinööri? Ihminen hukassa ja ikävä on...
MORLEY
3
390
Vastaukset
- allan1
Kyllä Panu niminen henkilö paukuttaa kyseisessä kokoonpanossa rumpuja. Insinööriksi on ainakin opiskellut, mutta eipäs ole tietoa missä vaiheessa opinnot mahtavat olla...
- Minttu1972
Sattuisitko tietämään ko henkilön historiaa? Kadoksissa minulla Panu Koskela, insinööri, soittanut mm. Suuressa Satukirjassa bassoa aikoinaan ja tietojeni mukaan voisi olla Oulussa nykyään. Joskus eleli Kuopiossa... Ei vain näytä ko hlö näytä Morleyn sivuilla ulkoisesti "mun" Panulta, siksi tahtoisin lisää infoa. Tack:)
- allan1
Minttu1972 kirjoitti:
Sattuisitko tietämään ko henkilön historiaa? Kadoksissa minulla Panu Koskela, insinööri, soittanut mm. Suuressa Satukirjassa bassoa aikoinaan ja tietojeni mukaan voisi olla Oulussa nykyään. Joskus eleli Kuopiossa... Ei vain näytä ko hlö näytä Morleyn sivuilla ulkoisesti "mun" Panulta, siksi tahtoisin lisää infoa. Tack:)
Enpä tiedä taustoista muuta kuin, että pari vuotta sitten asui oulussa. Siihen aikaan oli ainakin täsmälleen saman näköinen, kuin bändin kotisivujen kuvassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096