Punakorville

vaikea löytää uutta

kotia:( Meillä on nyt se tilanne, että joudumme pakon edessä luopumaan neljästä punakorvasta, mutta niille ei löydy kotia ei sitten millään. Meilläpäin eläinsuojeluyhdistys ei ota kilpikonnia vastaan ollenkaan, kyselevät vaan josko joku tarjoaisi kodin.
Konnat ovat tulleet meillekin alunperin vain sijaiskotiin, eli pelastettiin ne huonoista oloista meille hoitoon...ja tänne ne sitten jäivät. Onko lopetus ainoa vaihtoehto, vai onko suomessa paikkaa minne konnat voisi viedä mahdollisesti uutta kotia etsimään? Alkaa olemaan jo kiire:(

9

836

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3konnaa

Kannattaa laittaa konnat www.herppi.net -sivustolle osto-/myyntipalstalle, ehkä myös konnamaa.com -sivustolle. Punakorvat ovat valitettavasti niitä, joita ihmiset vähiten haluavat kun ovat joskus niitä ihan pieninä ottaneet ja nyt haluavat kaikki niistä eroon kun ne eivät enää olekaan niin söpöjä... Älä ainakaan ihan vielä harkitse lopettamista, laita ensin ilmoituksia.

• on laiteltu jo

kohta vuoden verran:( Ajattelimme, että kun olemme ajoissa liikkeellä, niin kerkeämme kodit konnille hankkimaan. Ensikuun loppuun saakka on aikaa vielä kotia konnille etsiä, sitten en tiedä mitä tehdä:(

• temes23

Missä päin konnat sijaitsevat? Onko konnilla mitään hintaa?

• lähellä

Lahtea Orimattilassa. Hintaa ei olla konnista pyydetty.

• temes23

Harmi kun konnat ovat niin kaukana reilu 200 kilsaa.

• taas:(

Ottajia olisi nyt ollut pari kolmekin, mutta kaikki niin kaukanta:( Tuntuu, että kaikki halukkaat asuvat useiden satojen kilometrien päässä.

Olen yrittänyt täältäpäinkin kysellä kaikilta mahdollisilta tasoilta, edes sijaiskotia noille veitikoille, mutta näyttää siltä, ettei kukaan enää väliä punakorvista. Vaikea on tilanne.

• VELI KEMISTÄ

2 kpl (uros ja naaras) n. 15 v. punakorvakilpokonnaa, EHEIM-suodatin ja 170 l akvaario mukaan

• VELI KEMISTÄ
        VELI KEMISTÄ kirjoitti:

2 kpl (uros ja naaras) n. 15 v. punakorvakilpokonnaa, EHEIM-suodatin ja 170 l akvaario mukaan

Kiinnostuneet ottakaayhteyttä sähköpostitse.
        veli.kokkonen@pp.inet.fi

• oisi kiva saada se

Hei! Missäpäin asutte minä asun Espoossa ei ole väliä asutteko kaukana mutta onko se tyttö vaiko poika ja paljonko se maksaa ja tuleeko sen mukana terraario.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe