Lucíasta ja Diegosta.

L+D=??

Elikkä, minulla olisi kysyttävää Lucíasta ja Diegosta:

1. Onko totta, että he palaavat yhteen?
2. Jos on, niin missä jaksossa? Viidennen tuottiksen aikana kuitenkin?
3. Kun Lucía kuolee, niin meneekö Diego uudestaan naimisiin?

muita kysymyksiä:

4. Palaako Eva Santa Justaan?
5. Eroaako Teté ja Guille, kun Lucía kuolee? Jos eroavat, niin miksi? Palaavatko he yhteen?

Kiitos, jos viitsit vastata kysymyksiini.. =)

2

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noora81

1. Kyllä
      2. Ne lähentyy vähitellen, mutta ihan lopullisesti ne menee yhteen jaksossa 84 (5x13), tulee 26.6
      3. Ei mene
      4. Käy yhden kerran kylässä, jakso 84.
      5. Eroavat paljon ennen Lucian kuolemaa. (Ero jaksossa 91, ja Lucian kuolema jaksossa 107) Ne eroavat jostain ihan hölmöstä syystä. Muistaakseni se menee niin, että Guillen mielestä ne on liian erilaisia. Menevät uudelleen yhteen jaksossa 140.

• mä..

Siis kuoleeko Lucia ?!
      Ja missä jaksossa se sitten tapahtuu ?!?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe