Käytän TB:llä G-Mailia,Avast ei tarkista posteja, onko ok...
Virusturva...
3
458
Vastaukset
- keowkd qwo kqw
ne lähtevät ja saapuvat mailit pitäisi mennä avastin kautta joka ne tarkistaa, eli avast olisi eräänläinen palvelin jonka kautta ne mailit kulkee...
Eiköhän siellä ohjeissa ole mainittu asiasta...
:)Juuri näin. Sähköpostiohjelma ei vaikuta siihen, tarkistaako Avast viestit vai ei. Tarkista Avastin asetuksista, että se on asetettu tarkistamaan sähköpostiviestit. Valitse taustasuojauksen asetuksista Sähköposti-välilehti ja sieltä Mukauta-nappi. Varmista, että POP-, SMTP, IMAP- ja NNTP-välilehdillä on ruksit kaikissa Tarkista viestit -kohdissa.
Gmailin tapauksessa ongelmaksi saattaa muodostua salaus. Salattuja viestejä Avast ei tietenkään voi tarkistaa (tämä on juuri salauksen idea: mikään kolmas osapuoli (edes virustorjuntaohjelma) ei pääse kurkkimaan salattua viestiä). Tarkista TB:n tiliasetuksista onko Gmail-tilissä salaus käytössä. Jos on, Avastin ei pidäkään päästä siihen käsiksi.
- käytätkö
järkeä vai avaatko kaiken tulevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047