Minulla kävi sellainen säkä, että voitin kaksi lentolippua Tokioon. En ole reissaillut yhtään siellä päin. Mitähän kannattaisi tietää? Voitin siis lentoliput, mutta en yöpymispaikkoja. Ajattelin olla 10 päivää Japanissa. En ole oikein kiinnostunut Tokiosta, kun en tykkää isoista kaupungeista. Ajattelin käydä Kiotossa ja Kochi-saarella. Mitä kannattaisi tietää?
Japaniin lokakuun lopussa
3
816
Vastaukset
- mammu
Suosittelen, että käyt ostamassa Lonely Planetin Japani-opuksen. Erittäin hyvää infoa saat myös seuraavista linkeistä:
www.japaninspesialisti.fi
www.japan-guide.com - =) =)
Varmasti saat paljon apua paikallisilta ihan englanninkielelläkin kunhan muistat itse olla kohtelias, joten älä siitä huoli mutta on muutamia asioita joita kannattaa muistaa kun käyskentelee Japanissa:
-Julkisella paikalla niistäminen ja sylkeminen ovat kiellettyä joissain alueilla jopa sakon uhalla!
-On töykeää syödä tai juoda seisten/kävellen.
-Ja kaikkea muuta liittyen käytöstapoihin, ja jos et tietänyt niin Japanissahan on täysi-ikäinen vasta 20-vuotiaana.
Kiotosta sen verran että sen kaunein aika on ohi heti kevään ja kirsikan kukka kauden jälkeen. Toki siellä on nättiä, paljon puistoja ja nähtävyyksiä mutta kauneimmillaan siis keväällä.- aikaa
Lokakuun lopulla on paikoin ruskaa kasvillisuudesta riippuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015