Voisiko joku auttaa... Miten ekalla tasolla päästään sen "rotkon" yli mihin robotti käskee laittaa sillan. Mistä sen sillan saa? Olikohan se joku keittiö se huone, lattiassa ammottava kuilu jonka yli ei pääse. Ollaan löydetty vain öljykannu, köysi ja iso koukku (siis nämä jäljellä löydetyistä). Lapset (4v ja 7v) alkaa oleen surkeina kun ei päästä pelissä eteenpäin. Kirjastosta peli lainattiin.
Manu & Matti herra varjon salaisuus...
7
744
Vastaukset
- Helppiä!
Siis yhdistä muistaakseni se köysi ja iso koukku. Sit heität sillä koukulla siitä rotkon yli, niin siihen tulee silta.
Voisko joku auttaa mua siinä, missä robotti sanoo, et laita putki bensapumppuun, mut sinne bensapumpulle ei vaan pääse, koska siinä on se aita? Help?- urpot
Hehheh. Samassa kohtaa jumitellaan...
- Nöffö
auttakaaa!!!! en pääse 4-tason kohtaa kun pitää työntää se tyhjä selli sinne hissiin!!!!!!!!! APUAAAAAA!!!!!!!!!!
- EN KERRO
en mä vaan tiiä siis mul on vaan öljykannu ei muuta mistä saa sillan tai ees sen köyden (oon 10v)
- viljasika
se köysi on siellä maton alla helppoa
- segoboltsi
Miten sen lasisilmän saa siellä viimeisissä tasoissa pois sieltä koneesta?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132