miten saisin kakaduni tekemään poikasia?siis mulla on jo pesä pönttö mutta linnut ei tajua (uskkalla)mennä sinne eli vinkkejä.
poikasia(ko)
1
229
Vastaukset
- Eläinrakas
Ainakin meillä on irroittettava pöntön kansi joten aluksi otin kannen pois että ne uskalsi mennä sinne. Ihan uteliaisuuttaan ne sinne menivät. pian laitoin kannen puoleksi kiinni ja puoleksi auki. Pian olin jo laittanut se kokonaan kiinni. Mutta jos sinulla ei ole irroitettava pöntön kansi niin laita hienoa sahanpurua ja vaikka siemeniä pöntön aukon suulleja sitten vähän kauemmas ja kauemmas että menee sinne sisään. Hieno sahanpuru on muuten hyvä alusta ja siihen ne itse alkavat tekemään paperisilppua. jos lintusi eivät ole vielä alkaneet silppuamaan paperia niin ne eivät ole vielä "valmiita" poikasten hankkimiseen. Meillä ainakin onhäkin pohjalla sanomalehti paperia jota ne silppuaa.Voi siihen laittaa myös puhdasta rullapaperia. Toivotaan että edes vähäsen auttoi. muuten kannattaa kaydä esim googlelta etsimässä papukaijoista tietoa silloin pääsee ainakin Suomen papukaija sivuille ja sieltä löytyy paljon tietoa. Kaijulikin on hyvä paikka mistä löytyy tietoa kun vain etsii googlella tai vastaavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076