taso on alhainen. Kuten nämä kirjoitukset Arin virallisella foorumilla:
Kirjoittaja ari not anna hot päivämäärä 14.06.2008, 14:50
paska arii paska paska paska ari anna on paras vittu anna on paraas ari ON PASKA LOPETA SE MUITTEN HAUKKUMINEN ARI VITTU LOPETA ITE OOT KAIKKII NII 100000000000000000000 KERTAA HUONOMPI KETÄ OOT HAUKKUNU ET VITTU REVI SIITÄ HOMO
Kirjoittaja ari not anna hot päivämäärä 14.06.2008, 14:48
vittu paska ari homo tollanen vitun paskiainen ei päse pitkälleet sylkee yleisöö ja heittää vettä pälle jos ari näät tän niii me inhotaaaa sua senkin paskiainen me ollaa tehtykerho nimeltää ari on paska ja siin on jo 40 jäsentä et miettikää sitä
Annan
5
402
Vastaukset
- olen....
Mutta mun mielestä on tosi säälittävää haukkua toisia. Niin kuin jotku Anna-fanit haukkuu Aria ja toisin päin. Kaikki ei tykkää samanlaisesta musiikista, Mutta voisi silti laittaa perusteluja miks ei tykkää yms.
Mä aineki toivon että nää keskustelut ois rakentavia eikä tollaista paska-haukkumista. Mutta pitää ottaa huomioon että täällä käy paljon sellasia "pikkulapsia" jotka ei osaa sanoa ku vaan että tykkää tai ei.. :DD- ainakin
kirosanat olevan hallussa. Kielenkäyttö on aivan ala-arvoista. Antaa surkean kuvan Anna-faneista.
- Anna--
ainakin kirjoitti:
kirosanat olevan hallussa. Kielenkäyttö on aivan ala-arvoista. Antaa surkean kuvan Anna-faneista.
Itse fanejaan valitse? Eikä Anna fanejaan ole "kouluttunut". Ehkä vika on vaa nykyajan nuorisossa..
- ala-arvoista,
ainakin kirjoitti:
mutta tuossa kirosanojen käytössä olisi paljonkin oppimista. meidän äitikin pystyy parempaan...
- ----------------
arin pikkupissisemofani on tänne tullut raivoamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184