Kylvin timjamia semmoseen moreeniin tehtyyn leikkaukseen, eli käytännössä hiekkaan. Parikymmentä neliötä oli alaa ja laitoin sen ihan vakoihin. Nyt se on itänyt.
Ongelma on se, että en tiedä, pitäisikö sitä harventaa. Taimet on tosi tiheässä. Kylvin ehkä turhan tiuhaan, kun en luottanut, että se hyvin lähtee kasvuun hiekassa.
Nyt se kasvaa tosi tiheissä ryppäissä. Pitäisikö mun harventaa sitä, tai yrittää siirtää niitä pikku taimia lusikallinen kerrallaan uusiin paikkoihin? Vai annanko vaan kasvaa niillä sijoilla ja annan niiden ite päättä, kuka elää ja kuka kuolee?
Kylvetty timjami
-ukko-
1
665
Vastaukset
- Stigur
Kannattaa harventaa, sillä muutoin kaikki taimet kärsivät tilanteesta. Helpointa olisi nyppiä osa timjameista pois, jos vain raaskii. Nimittäin jos rupeaa siirtämään niitä yksitellen tiheästä kasvustosta niin saattaa menettää siirretyt että paikalleen jätetyt timjamit. Mutta päätä itse mitä raaskit ja haluat tehdä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015