EM-kisat tasokkaammat kuin MM-kisat

mixi on

Ei EM-kisojen tarvitse olla tasokkaammat kuin MM-kisojen. Todennäköisesti em-kisoja laajennetaan tulevaisuudessa.

5

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laajennuksesta

Taso nousee väkisikin tälläkin joukkumäärällä, kun Kreikka vaihdetaan johonkin näistä: Englanti,Norja,Serbia,Suomi,Ukraina
      Nuo olivat aakkosjärjestyksessä ,ja siinä olisi neljä joukkuetta sitten jo tason, ja joukkuemäärän laajennustakin.

• -78

Mini-MM-kisat :D

• pablo83
        -78 kirjoitti:

Mini-MM-kisat :D

kuin emkisat koska eteläameriikan maat ovat mukana myös...

• vessix
        pablo83 kirjoitti:

kuin emkisat koska eteläameriikan maat ovat mukana myös...

Tottahan MM-kisat on kovat kisat juuri Etelä-Amerikan mukanaolon takia, mutta toisaalta Aasian, Oseaanian, P-Amerikan ja Afrikan joukkueet yleensä hieman laskevat kokonaistasoa. EM-kisoissa on todennäköisemmin Euroopan 16 parasta (tai 14 isännät), MM-kisoissa ei pelaa maailman 32 parasta alueellisten kiintiöiden takia. Näin ollen kyllä EM-kisat taitaa olla kokonaisuutena tasokkaampaa peliä.

• jep.
        vessix kirjoitti:

Tottahan MM-kisat on kovat kisat juuri Etelä-Amerikan mukanaolon takia, mutta toisaalta Aasian, Oseaanian, P-Amerikan ja Afrikan joukkueet yleensä hieman laskevat kokonaistasoa. EM-kisoissa on todennäköisemmin Euroopan 16 parasta (tai 14 isännät), MM-kisoissa ei pelaa maailman 32 parasta alueellisten kiintiöiden takia. Näin ollen kyllä EM-kisat taitaa olla kokonaisuutena tasokkaampaa peliä.

Mun mielestä EM-kisoihin on vaikeampi Euroopasta päästä kuin MM-kisoihin. EM-kisat on keskimäärin tasokkaammat kuin MM-kisat juuri näiden alueellisten kiintiöiden takia.

Toisaalta aika vaikea olisi saada MM-kisoihin mukaan ihan oikeasti maailman 32 parasta maajoukkuetta, vaikka sehän se unelma olisikin. Tämähän edellyttäisi maailmanlaajuista karsintaa, jossa jokainen pelaisi jokaista vastaan, mikä varmasti on pelkästään jalkapalloliittojen resurssit huomioiden mahdottomuus. No, MM-kisat voittaa mun mielestä kuitenkin maailman paras maajoukkue, joten täytyy olla tyytyväinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2592
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe