Vanha sanonta ("Toinen nainen on toiselle susi") elää ja realisoituu täydessä mittakaavassaan tällä palstalla, mikä on todella ikävä näin palstaan puoliväkisin törmänneenä, ulkopuolisena lukijana todeta!
En voi uskoa, vaikka omin silmin sen näen, että miten typeriä ja tuomitsevia osa naisista voikaan kanssasisarelleen olla!
Luulenpa vaan, että miesten keskuudesta vastaavaa tuskin löytyy, joten täydet pisteet siitä siis heille!:) Miehille on näemmä kehittynyt omiin asioihin keskittymiseen vaadittavat taidot sekä kyky kanavoida yhteiskunnalliset vaikutusyritykset oikein, oikeille instansseille!
P.s Ja ihan vain tiedoksi G2 P1, aap 0!:)
- Don Quichotte -
TOINEN NAINEN ON...
16
1043
Vastaukset
- Tristar
...juontaa epätasa-arvoisesta yhteiskunnasta ja istuu tiukassa molemmissa sukupuolissa. Kun nainen tajuaa vihdoin olevansa yhtä hyvässä asemassa oman elämänsä hallinnoimisen suhteen kuin mieskin, voi seurauksena olla taantuminen vanhaan ja totuttuun, hyvältä tuntuneeseen järjestykseen (ylempi ja alempi ihmisryhmä) tosin itse loikaten voittajan puolelle. Omista oikeuksista ei tarvitse luopua, mutta muut naiset saavat hänen puolestaan jäädä jalkoihin.
***- puhutaan..
niin yleensä sellainen nainen, joka ei näe aborttia naisen oikeutena, ei näe sitä omanaankaan oikeutena!
- Tristar
puhutaan.. kirjoitti:
niin yleensä sellainen nainen, joka ei näe aborttia naisen oikeutena, ei näe sitä omanaankaan oikeutena!
Sellainen nainen ei aborttia itse halua tehdä, vaan haluaa tehdä lapsia. Eikö niin? Joten hän sanoo että koska hän on valmis tekemään lapsia, pitää kaikkien mudienkin olal omasta halustaan huolimatta.
Reilun meiningin festarit, etten sanoisi. En minäkään halua aborttia ikinä tehdä, mutta en sen vuoksi mene kieltämään sitä kaikilta muiltakin...
*** Tristar kirjoitti:
Sellainen nainen ei aborttia itse halua tehdä, vaan haluaa tehdä lapsia. Eikö niin? Joten hän sanoo että koska hän on valmis tekemään lapsia, pitää kaikkien mudienkin olal omasta halustaan huolimatta.
Reilun meiningin festarit, etten sanoisi. En minäkään halua aborttia ikinä tehdä, mutta en sen vuoksi mene kieltämään sitä kaikilta muiltakin...
***vai haluaako siis aborttia vastustava aina lapsia? Eikö ihan loogisesti voi päätellä, jos on käytetty ehkäsyä, että lasta ei juuri sillon lähtökohtasesti haluttu? Tietenkään vastustaja (kuten useimmat) ei ehkäsyn pettäessä kuitenkaan tee (eikä itsekään sais vaikka mieli muuttuiskin!) aborttia! Sama sääntö samassa tilanteessa kaikille.
- Tristar
aavausva kirjoitti:
vai haluaako siis aborttia vastustava aina lapsia? Eikö ihan loogisesti voi päätellä, jos on käytetty ehkäsyä, että lasta ei juuri sillon lähtökohtasesti haluttu? Tietenkään vastustaja (kuten useimmat) ei ehkäsyn pettäessä kuitenkaan tee (eikä itsekään sais vaikka mieli muuttuiskin!) aborttia! Sama sääntö samassa tilanteessa kaikille.
Yrittää tehdä lapsia ja haluta lapsia ovat kaksi hyvin eri asiaa, eikö? Aktiivinen yrittäminen ja vahingon toivottaminen tervetulleeksi ovat kummatkin, siis minusta, merkkejä siitä että lasta haluaa. Raskautta haluaa jatkaa, sen nimenomaisen lapsen haluaa synnyttää. Haluaa sen lapsen. Haluaa lapsen.
Näytä toki miulle abortinvastustaja joka ei missään nimessä halua olla raskaana eikä synnyttää, ja silti harrastaa seksiä? Löytyykö yhtään? Joka yksinkertaisesti ei kestä ajatusta raskaudesta tai lapsesta eikä pitäisi niitä millään tavalla positiivisina asioina, ei jatkaisi raskautta vaikka pakotettaisiin?
Jos haluaa lapsen synnyttää, se tekee. jos raskautta ei halua pitää, sen ekskeyttää. Jos raskauden kestää mutta lasta ei halua pitää, valitaan adoptio, ehkä. Eikö tämä ole todellisuutta?
Todista toki minulle että yksikin nainen joka on jatkanut raskautta vaikka ei alunperin lasta halunnut, on pakotettu siihen eikä toiminut omasta vapaasta tahdostaan?
*** Tristar kirjoitti:
Yrittää tehdä lapsia ja haluta lapsia ovat kaksi hyvin eri asiaa, eikö? Aktiivinen yrittäminen ja vahingon toivottaminen tervetulleeksi ovat kummatkin, siis minusta, merkkejä siitä että lasta haluaa. Raskautta haluaa jatkaa, sen nimenomaisen lapsen haluaa synnyttää. Haluaa sen lapsen. Haluaa lapsen.
Näytä toki miulle abortinvastustaja joka ei missään nimessä halua olla raskaana eikä synnyttää, ja silti harrastaa seksiä? Löytyykö yhtään? Joka yksinkertaisesti ei kestä ajatusta raskaudesta tai lapsesta eikä pitäisi niitä millään tavalla positiivisina asioina, ei jatkaisi raskautta vaikka pakotettaisiin?
Jos haluaa lapsen synnyttää, se tekee. jos raskautta ei halua pitää, sen ekskeyttää. Jos raskauden kestää mutta lasta ei halua pitää, valitaan adoptio, ehkä. Eikö tämä ole todellisuutta?
Todista toki minulle että yksikin nainen joka on jatkanut raskautta vaikka ei alunperin lasta halunnut, on pakotettu siihen eikä toiminut omasta vapaasta tahdostaan?
***(vahinko)lasta haluttiin yhtä vähän. Toinen vain pitää aborttia vielä ei-halutumpana kuin raskauden jatkamista. Ja eihän tossa tilanteessa ois mitään järkeä jatkaakaan lapsen ei-haluamista, tai suorastaan vihaamista? Ne harvat joilla jatkuu antaa sen pois.
Aktiiviyritys on tosiaan eri tilanne, siinähän ehkäsyä ei tietenkään käytetä koska lapsi alunperinkin halutaan.
Onhan noita pakotettuja tapauksia tässäkin maassa 1% joiden anomuksen Teo hylkää.- Tristar
aavausva kirjoitti:
(vahinko)lasta haluttiin yhtä vähän. Toinen vain pitää aborttia vielä ei-halutumpana kuin raskauden jatkamista. Ja eihän tossa tilanteessa ois mitään järkeä jatkaakaan lapsen ei-haluamista, tai suorastaan vihaamista? Ne harvat joilla jatkuu antaa sen pois.
Aktiiviyritys on tosiaan eri tilanne, siinähän ehkäsyä ei tietenkään käytetä koska lapsi alunperinkin halutaan.
Onhan noita pakotettuja tapauksia tässäkin maassa 1% joiden anomuksen Teo hylkää."Onhan noita pakotettuja tapauksia tässäkin maassa 1% joiden anomuksen Teo hylkää. "
Noita tapauksia ihmettelen yhä vain. Kuka antaa raskauden jatkua niin pitkälle että joutuu anomaan teo:lta lupaa, jos ei lasta halua? Oletan että tuo 1% ovat juuri niitä joiden raskaus joko huomataan "liian myöhään" tai jotka kieltävät koko asian kunnes raja on jo ylitetty. Todellisia ääritapauksia, onneksi.
Tässä oelt kuitenkin oiekassa. Jokainen tekee oman arvomaailmansa mukaan sen ratkaisun jonka kanssa itse parhaiten elää. Täytyy sanoa että on ihmisiä joiden ratkaisuja en ymmärrä (esimerkiksi ne jotka pakottavat itsensä jatkamaan raskautta jota vihaavat joka hetki) mutta heidän elämänsä on heidän elämänsä eikä minulla ole mitään mutisemista siihen.
*** - edellinen
Tristar kirjoitti:
***että nainen, joka ei näe aborttia toisten oikeutena, ei yleensä näe sitä omana oikeutenaankaan. Lasten haluamisella tai haluamatta olemisella ei ole tuon suhteen mitään merkitystä!
- tietyllä lailla
Tristar kirjoitti:
***tuomitsen abortin,etenkin kun tiedän muutamankin naisihmisen joka on pitänyt abortoimista "raskauden ehkäisyn"kaltaisena toimenpiteenä.
Ei ole enää "vahinko"jos tekee abortin kaksi-kolmekin kertaa ja vielä samalle kumppanille!
Luulis että olis ymmärrystä sen verran että tajuais tekonsa,eikä tekisi sitä toiste..
ja aiheeseen liittyen jotkut naiset on lapsilleen susia, ja usein ne miehet niitä vasta onkin!
- ja...
hirveintä tässä on se, että se lapsi on täysin puolustuskyvytön, kun taas se- ah niin suojeltu- nainen ei ole!
- se on
ehdottoman uskollinen puolisolleen ja hoitaa lapsensa esimerkillisesti, joten en nyt ymmärrä, mikä on pointtisi. Toivon, että ihmiset ottaisivat esimerkkiä susista.
- ...TOISELLE SUSI!
Ja vastaus lienee tässä:)
- pilkunviilaaja....
...TOISELLE SUSI! kirjoitti:
Ja vastaus lienee tässä:)
Toinen nainen on toiselle ihminen? Vain ihmiset käyttäytyvät näin hemmetin typerästi lajitovereitaan kohtaan.
- ja...
pilkunviilaaja.... kirjoitti:
Toinen nainen on toiselle ihminen? Vain ihmiset käyttäytyvät näin hemmetin typerästi lajitovereitaan kohtaan.
vaikka eläimet toimii pelkkien vaistojen varassa, vailla moraalia siis, niin eipä nekään tapa poikasiaan kuin jonkinlaisessa sekavassa mielenhäiriössä...
- pelkkää biologiaako
ja... kirjoitti:
vaikka eläimet toimii pelkkien vaistojen varassa, vailla moraalia siis, niin eipä nekään tapa poikasiaan kuin jonkinlaisessa sekavassa mielenhäiriössä...
Kuule, missä sä olet ollut silloin, kun koulussa on opetettu jotain eläinten käyttäytymisestä tai kun telkusta on tullut avaraa luontoa? Ettäkö eläimet ei tapa poikasiaan kuin sekavassa mielenhäiriössä! No justapa joo, ihan puppua. Leijonauros esim. tappaa toisen uroksen siittämät pennut, että sen omilla jälkeläisillä olisi paremmat mahdollisuudet selviytyä isoiksi. Ja karhu-urokset saattavat tappaa vaikkapa omatkin pentunsa, jos törmäävät niihin reviirillään. Kyse ei ole todellakaan mistään 'mielenhäiriöstä' - sellainen voi olla vain ihmisellä. Sairaat yksilöt ovat asia erikseen, siis sairaat eläimet, jotka saattavat tautinsa takia käyttäytyä arvaamattomasti. Ja vaikka ihmisellä nk. moraali onkin, niin missä se muka näkyy...Jos moraali pettää pahemman kerran ja tulee listineeksi viattoman ohikulkijan, niin ainahan voi vedota mielenhäiriöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947