Kihloihin juhannuksena

inlove

Hei!

Elikkäs olemme mieheni kanssa menossa kihloihin perintesesti juhannuksena, tarkemmin juhannuspäivänä, eli lauantaina.

Tahtoisimme päivästä erityisen, koska minä en aio kihlautua kuin kerran elämässäni, joten olisi mukavaa että kihloista tulisi ikimuistoiset. Onko kellään mitään hyviä ideoita miten viettää kihlajaisia juhannuksena?

Lauantainahan on moni paikka kiinni, joten se jo sulkee pois mahdollisuuksia, myös rahatilanteemme on niukka, joten hotelliyöt yms, joudumme unohtamaan. Emme kaipaa mitään extraluksusta, mutta kuitenkin jotain sen verran "erikoista", joka erottaisi päivän arjesta. Asumme Uudellamaalla.

Kiitos, jo etukäteen ja hyvää Juhannusta kaikille! :)

ps.Odotan asiallisia vastauksia, en kenenkään mielipiteitä siitä, onko oikein päättää päivämäärä etukäteen, tai minkäänlaisia vittuiluja muutenkaan.

4

1410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etukäteen

Kun kerran on juhannus niin itse varmasti toivoisin näin. Yhdessä ruuan laittoa, syömistä, kilistelyä ja tietysti saunomista. Itse en varmaan niin kummosia haluaisi. Hyvä ruoka ja rakkaan kainalo on parasta luksusta. Eikä maksa tolkuttomia. Ennen saunaa olisi ihana vaikka käydä pitkällä lenkillä. Jutella kaikesta maan ja taivaan välillä ja ihailla luontoa. Itse olen menossa kihloihin juhannuksen jälkeen todennäköisesti.

• juhannuskihlat

Heips.

Olemme myös menossa kihloihin juhannuksena ja vietämme sen ihan mökillä. On tarkoitus vaan olla yhdessä ja tehdä hyvää ruokaa ja rentoutua. Ei sen kummempia suunnitelmia olla tehty.

Onnea!

• sirkk.u

Hmm.. Henk. koht. kokemuksen perusteella romantiikka ja ikimuistoiset hetket syntyy hetkessä ja siitä, kun tuntee erityistä yhteenkuuluvuutta toisen kanssa. Harmillista tuossa nyt vaan on se, että hetkiä ei oikein voi suunnitella, ne vain tapahtuvat...Edesauttaa tuota romantiikka varmasti kuitenkin voi :)

Tehkää juuri niitä asioita joista molemmat yhdessä nautitte ja jotka ovat "vain teidän" - juttujanne. Kynttilän valo auttaa myös aina :) Juhannuksena voisi esim. olla ihanaa saunoa kynttilän valossa, vihtoa toisen selkää ja helliä ja kilistellä skumpalla. Tai laittaa hyvää ruokaa, lötkötellä ja jutella.

• minävaanhmh

Keräilkää kaikenlaisia hemmottelutuotteita saunaan. Hajusteita, hierontavälineitä, musiikkia, vasta, kasvonaamioita.. en nyt osaa olla oikein luova..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      95
      3323
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3063
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1903
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1882
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1837
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1731
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1419
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1329
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    Aihe