Keltaiset kortit

PellervoHollo

Olen vasta viime päivinä alkanut seuraamaan jalkapalloa ja nyt olen jo fudiksen niinsanottu ultrafani. On kuitenkin paljon asioita joita en vielä kunnolla ymmärrä. Suuresti ihmettelen miksi selostajat sanovat usein että "tuomari antaa keltaisen kortin" ja silti hän laittaa sen omaan taskuunsa. Kuinka monta keltaista korttia tuomarilla on annettavana? Mitä jos kortit loppuvat kesken? Antaako tuomari myös punaisia kortteja? Keräilevätkö pelaajat noita kortteja ja vaihtelevatko he niitä toistensa kanssa niinkuin keräilykorteilla on tapana tehdä?
Terveisin Fudishullu Pellervo ja B-patsas

8

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -78

ei ne mitään keräilykortteja ole.

• Buffon

Lätkäpelissä kilvoitellaan maali-ja jäähykuninkuudesta, ja molemmat ovat yhtä tavoiteltuja. Potkupallossa ei näillä korttien saamisilla ylpeillä, päinvastoin.

• -78

just niin

• kelt.pun

Futiksen perussäännöt, kortit

Keltaisia kortteja saadaan liukutaklauksilla, tönimisellä ja liukutaklauksilla. Joka kerta kun pelaaja saa keltaisen, kortti tulisi laittaa taskuun.

Punaisia kortteja saa vain harvoin, esim. käsipelillä tai jos raiskaa toisen pelaajan/avustavan tuomarin kesken peliä. Punaisia on vain harvoilla häirikköpelaajilla.

Vihreä kortti on paras, jos tuomari viheltää pelin poikki ja näyttää vihreää korttia pelaajalle, pelaajan joukkue saa yhden maalin ja kyseinen pelaaja saa oikeuden näyttää mitä tahansa ottelun aikana keräilemäänsä korttia vastapuolen (tai omalle) pelaajalle, korkeintaan kuitenkin 2 kertaa.

Yleensä vihreän kortin jälkeen kyseinen pelaaja antaa vastustajan maalivahdille punaisen kortin ja näin varmistaa voiton.

• jana­­

en hirvein usein näe hauskoja viestejä mutta tolle naurettiin kyllä joku 10 min :DD

• vaihdetaan....

pelin lopussa samalla kun vaihdetaan paitoja. Parhaiden pelaajien kortit ovat kymmenientuhansien eurojen arvoisia ja niitä myydään huutokaupoissa.

• KDS

Totta! Kuulin jopa että joku oli ostanut Francesco Totin keltaisen kortin 70 000 eurolla huutokaupassa.

Siis mitä, minkälainen idiootti pitää olla että esittää/aloittaa tälläsen topicin?

• :Dasd

Succesful troll is succesful

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3032
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2901
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1732
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1661
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    10. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    Aihe