heips.
Pohdiskelen tässä työpaikan vaihtoa ja mietin että minkälainen palkka on keittäjällä/suurtalouskokilla?
Tällä hetkellä työskentelen sairaalan keittiössä ja meno alkaa olla sellaista että paikanvaihdos olisi tarpeen..
Eli kokemuksia/tietoja erillaisista paikoista (amica, Palmia ymm ) otetaan mielenkiinnolla vastaan :)
minkälaista palkkatasoa..?
9
3050
Vastaukset
- kokkina
11e tunti lisät!
- helsingin kaupungin paikat
Ruokapalveluesimies, kiertävä
Tehtäväkohtainen palkka: 1639,87€ kiertävän lisä
Kokki, Kontulan vanhustenkeskus
Tehtäväkohtainen palkka: 1539,87 mahdolliset lisät (viikonloput)
Sopimusala: KVTES Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus
Työaika: 38.15 h/vko, noin 7.00-17.15 välisenä aikana - maksetaan
11,30 h tällähetkellä, työskentelen suurtalous kokkina. Tietääkseni amica, sodexho ja katri antell maksavat tästä paljon parempaa palkkaa.
- ennen amicalla
saat hyvän palkan, ei amicalla makseta hyvin, suurtalouskokin palkka 9.80 euroa tunti 6 vuotta kokemusta, kinumalla sain palkan korotuksen 10,50 tunti,
- Suirro
ennen amicalla kirjoitti:
saat hyvän palkan, ei amicalla makseta hyvin, suurtalouskokin palkka 9.80 euroa tunti 6 vuotta kokemusta, kinumalla sain palkan korotuksen 10,50 tunti,
Mun tilinauha näyttää tuntipalkaksi amicalla 15,10e, mutta mä en ole ihan suurtalouskokki vaan teen edustusruokia. En kuitenkaan ole esimies.
- tietoa ;(
factaa
- Tympiintynyt
tietoa ;( kirjoitti:
factaa
Palkka riippuu paljon myös siitä onko paikalla anniskeluoikeudet. Eikä Antellinkaan palkat mitkään hyvät ole, ei edes useiden vuosien jälkeen.
- kokki kolmonen
Suirro kirjoitti:
Mun tilinauha näyttää tuntipalkaksi amicalla 15,10e, mutta mä en ole ihan suurtalouskokki vaan teen edustusruokia. En kuitenkaan ole esimies.
Tuo kuullostaa helvetin hyvälle
- Tympiintynyt
ei maksa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076