Ongelmani on seuraava: Toisinaan alkoholia naukkaillessani tunnen naamani kuumottavan, ja kun peiliin katson niin naamani hohtaa kirkkaan punaisena. Todella kiusallista kun pärstä on tosiaan kauttaaltaan aivan kirkkaan punainen. Punotusta jatkuu yleensä kymmenistä minuuteista pariin tuntiin. Alkoholijuomalla ei tunnu olevan väliä. Toisinaan tulee oluesta, joskus viinasta...Sen olen huomannut, että jos olen aiempana iltana juonut muutaman niin todennäköisyys punastumiselle kasvaa juopotellessa. Olisko kellään neuvoja kuinka tämän ikävän vaivan saisi pois?
Alkoholista punainen naama
petteri P
5
2165
Vastaukset
- a-s
Se on aika yksilöllistä. Mulla ei ainakaan ikinä käy noin, päinvastoin naama muuttuu vielä kalpeemmaks mitä yleensä on;-DDD
- olla
allerginen reaktio alkoholin sisältämälle viljalle...
- kun otan
antihistamiinia ennen ku alan lärvejä vetämään. Heinixiä taitaa mulla olla. Saa siis ilman reseptiä.
- tätitäti
laajentaa verisuonia myös naamassa...
- juttu,
Täälläkin :(
Alkoholi aiheuttaa mulle naaman ja kaulan punoitusta(muutenkin olen herkkä punastumaan), ei ole ikinä todettu mitään alkoholiallergioita, luulen et mun tilantees johtuu (tiedostamattomasta) sosiaalisten tilanteiden jännityksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813