Kyllä liikkuu tosi takakireätä jengiä tälläkin sivulla,ei tippaakaan huumorintajua.Kuinka ihmeessä jotkut tyypit pärjää itsensä kanssa,saati muiden seurassa? En haluaisi millään uskoa,et suomalaisista suurin osa olisi näin rajoittuneit henkisesti,mut kyllä pahalta näyttää näillä musasivuilla...huhhuh.Löysätkää nyt ihmeessä edes VÄHÄN sitä pipoa,tai vannetta mikä päätänne kiristää...ps.nauttikaa juhannuksesta!...peace,man!...
shelter from the storm
sundi..tai joku.
2
237
Vastaukset
- tai jolle kulle.
Olet tosiaan takakireä, henkisesti rajoittunut, huumorintajuton ja kaikkea muutakin epämiellyttävän suomalaista, mutta nämä ominaisuudet suomi24:n keskusteluista saat helposti vietyä pois: lakkaat keskustelemasta täällä ;) Jos luet tämän sivuston kommentteja ennen omaa naurettavaa provoviestiäsi niin huomaat että lapsellisuutesi on ainutkertaista täällä. Me muut puhumme musiikista. Löysää pipoa ja lakkauta nettiyhteys. Eiköhän se siitä...
- voodoo chile.
....jotkut ei osaa/uskalla edes nikkiä käyttää,kun textailevat...silti pitävät itseään varmaankin tosi fiksuina...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164