Tarja Turusen mielenkiintoinen haastattelu löytyy täältä
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=99188
Onnea loistavalle artistille Tsekin ja Unkarin kultalevyistä!
Upeaa, että meiltä Suomesta löytyy upeita musiikintekijöitä paljon. Onneksi heille kaikille löytyy tilaa tähtitaivaalla. :-)
Mielenkiintoinen haastattelu
5
999
Vastaukset
- Tuoretta tietoa
Kiva kuulla tuoreita uutisia Tarjan omasta suusta. Hän tuntuu niin mukavalta ja rennolta. Jännityksellä jäädään odottamaan millaista musiikkia on tulossa. Hänhän sanoi ymmärtääkseni, ettei sitä voi laittaa niin tarkkaan kategoriaan. Loistava artisti hän kuitenkin on. Ja ura vasta edessä.
- osaakin olla
rasittava muija. Onneksi se edes itse nauraa omille jutuilleen.
- Ihan toista mieltä
miten erilailla ihmiset voivat nähdä asioita. Minusta taas Tarja Turunen on erittäin viehättävä, luonnollinen ja raikas. Paljon parjattu huono englanninkielikin kuulostaa ainakin minun korvissani suomalaisen puhumaksi poikkeuksellisen hyvältä.
Onneksi meillä jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiin. Minä puolestani olen ylpeä siitä, että meillä on näin edustava ja karismaattinen artisti maailmalla. Toivottavasti suosio jatkuu:
Kultaa ulkomailta jo kolmasti VAU! - Hyvät bileet varmaan
Ihan toista mieltä kirjoitti:
miten erilailla ihmiset voivat nähdä asioita. Minusta taas Tarja Turunen on erittäin viehättävä, luonnollinen ja raikas. Paljon parjattu huono englanninkielikin kuulostaa ainakin minun korvissani suomalaisen puhumaksi poikkeuksellisen hyvältä.
Onneksi meillä jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiin. Minä puolestani olen ylpeä siitä, että meillä on näin edustava ja karismaattinen artisti maailmalla. Toivottavasti suosio jatkuu:
Kultaa ulkomailta jo kolmasti VAU!Hyvä, että Tarjaa arvostetaan ulkomailla ja sai kutsun noin nimekkäisiin bileisiin nimmareita kirjoittelemaan. Olihan siellä ennakkotietojen mukaan esiintymässä ulkomailla myydyimpiä Suomalaisia kuten Him ja Children of Bodom myöskin. Hienoa mainosta Suomesta!!!!
- we love you
Olet aito, viehättävä ja LAHJAKAS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393