Mielenkiintoinen haastattelu

Calling Grace

5

999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuoretta tietoa

Kiva kuulla tuoreita uutisia Tarjan omasta suusta. Hän tuntuu niin mukavalta ja rennolta. Jännityksellä jäädään odottamaan millaista musiikkia on tulossa. Hänhän sanoi ymmärtääkseni, ettei sitä voi laittaa niin tarkkaan kategoriaan. Loistava artisti hän kuitenkin on. Ja ura vasta edessä.

• osaakin olla

rasittava muija. Onneksi se edes itse nauraa omille jutuilleen.

• Ihan toista mieltä

miten erilailla ihmiset voivat nähdä asioita. Minusta taas Tarja Turunen on erittäin viehättävä, luonnollinen ja raikas. Paljon parjattu huono englanninkielikin kuulostaa ainakin minun korvissani suomalaisen puhumaksi poikkeuksellisen hyvältä.

Onneksi meillä jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiin. Minä puolestani olen ylpeä siitä, että meillä on näin edustava ja karismaattinen artisti maailmalla. Toivottavasti suosio jatkuu:

Kultaa ulkomailta jo kolmasti VAU!

• Hyvät bileet varmaan
        Ihan toista mieltä kirjoitti:

miten erilailla ihmiset voivat nähdä asioita. Minusta taas Tarja Turunen on erittäin viehättävä, luonnollinen ja raikas. Paljon parjattu huono englanninkielikin kuulostaa ainakin minun korvissani suomalaisen puhumaksi poikkeuksellisen hyvältä.

Onneksi meillä jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiin. Minä puolestani olen ylpeä siitä, että meillä on näin edustava ja karismaattinen artisti maailmalla. Toivottavasti suosio jatkuu:

Kultaa ulkomailta jo kolmasti VAU!

Hyvä, että Tarjaa arvostetaan ulkomailla ja sai kutsun noin nimekkäisiin bileisiin nimmareita kirjoittelemaan. Olihan siellä ennakkotietojen mukaan esiintymässä ulkomailla myydyimpiä Suomalaisia kuten Him ja Children of Bodom myöskin. Hienoa mainosta Suomesta!!!!

• we love you

Olet aito, viehättävä ja LAHJAKAS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8073
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5667
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5013
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4963
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3737
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      56
      2960
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2677
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2518
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      44
      2393
    Aihe