Olihan oikeen kuolemanlohko Hollannille. Kolme ottelua ja kolme voittoa, maalisuhde 9-1. Jos Ruotsi menee jatkoo niin päästäämpähän niistäkin nopeasti eroon, silloin on meinaan Hollanti vastassa ja turpaan tulee ja kovaa.
kuoleman lohko
4
220
Vastaukset
- -ruotsi-
oisko noin?
- Mr. Mitäsmäsanoin
Itsellänihän oli veto kiinni Hollannin mestaruuden puolesta jo paljon ennen kisoja. Hillittömällä kertoimella vieläpä, kun se oli "niin varmaa" ettei Hollanti pärjää Italialle & Ranskalle :)
Eli up yours & isoja rahoja odotellessa - hup Holland!- Hollanti
Terve!
Itse kannatan Hollantia,mutta veikkaan että pelistä Ruotsia vastaan tulee Hollannille vaikeampi kuin Ranskaa tai Italiaa vastaan,jotka tosin ovat pelanneet alle oman tasonsa näissä kisoissa.Uskoisin(toivoisin) et Hollanti klaaraa pelin vaikka ei mulla Ruotsia vastaan jalkapallon suhteen mitään olekaan.
Katotaan miten poikien käy... - alkusarjan
Hollanti kirjoitti:
Terve!
Itse kannatan Hollantia,mutta veikkaan että pelistä Ruotsia vastaan tulee Hollannille vaikeampi kuin Ranskaa tai Italiaa vastaan,jotka tosin ovat pelanneet alle oman tasonsa näissä kisoissa.Uskoisin(toivoisin) et Hollanti klaaraa pelin vaikka ei mulla Ruotsia vastaan jalkapallon suhteen mitään olekaan.
Katotaan miten poikien käy...pelit merkkaa mitään lopussa. Hollanti ei muuten oo vielä mestari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096