Onko Eheimin 2028

liian tehokas

suodatin 180 litraiseen akvaan? Olen nyt ostamassa uutta suodatinta ja tämän ja vähän pinemmän mallin 2026, välillä ei ole kovin suurta hintaeroa. Ajattelin tulevaisuutta, kun kuitenkin vaihdan jossain vaiheessa suurempaan altaaseen.

3

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elikkäs ...

en malttanut odotella mielipiteitä. Kävi nimittäin niin, että ostin käytettynä eheimin 2215 suodattimen ja sain sen eilen. Innosta puhkuen aukaisin paketin ja katselin mötikkää. Harmikseni ed. omista ei ollut sitä pessyt, eli kaikki letkuje seinämät oli täynnä kuivunutta likaa.Yritin saada ruuveja auki säiliön ja letkujen väliltä, että olisin laittanut letkut likoamaan veteen, jos olisin saanut ne rassattua puhtaiksi. Mutta ruuvitpa eivät auenneet. Ne oli väänetty jollain vempaimella niin tiukkaan kiinni, että auki en niitä saanut. Niistä oli ruusauksetkin kuluneet pois ja ruuvi oli väänetty väärille jengoille, kun oli ihan vinossa. Yksi kannen klipsikin oli väljä. Eli pettymys oli suuri, kun sormet verillä ruuveja vääntelin. Laitoin myyjälle viestiä, että haluan purkaa kaupan, mutta mitään ei ole kuulunut. No, opinpahan taas kerran jotain. Ja nyt sitten odottelen ihka uutta 2028 suodatinta, jospa jo ensiviikolla tulisi. Vasta sen jälkeen alan hankkimaan lisää kaloja altaaseen. Nykyinen sisäsuodatin ei jaksa imeä likaa pois altaasta, mutta happi näyttäisi kuitenkin riittävän. Olen nyt kahdesti viikossa putsannut imurilla altaan pohjalta irtoroskaa.
      Malttamattomana odottelen postipoikaa ensiviikolla :)

• fish KING

... emme sitten yhtään mitään ;)

Näkemättä ei kannata ostaa mitään, luvatty käypänen on yleensä ihan paska.

No, virheistä ainakin oppii???

Otikko setin jossa 2028 tulee massojen kanssa vai ilman?
        - biomassapallot keraamiset makaronit

kyllä se se siittä...

• kanssa___
        fish KING kirjoitti:

... emme sitten yhtään mitään ;)

Näkemättä ei kannata ostaa mitään, luvatty käypänen on yleensä ihan paska.

No, virheistä ainakin oppii???

Otikko setin jossa 2028 tulee massojen kanssa vai ilman?
        - biomassapallot keraamiset makaronit

kyllä se se siittä...

toivottavasti osaan sen sitten virittää paikoilleen ja toimimaan :) En nyt muista mitä massoja siihen tulee mukaan, mutta kerkesin jo aiemmin tilata kahtakin erilaista biomassaa suosituksesi mukaisia :)
        Nyt saunaan =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe