Pakanallinen Juhannus

tulee!

Oletko valmis! Minä olen. Sauna, järvi, alkoholi ja liha odottavat minua. Kokoonnumme ystävien kanssa yhteen vetämään pään täyteen, paneskelemaan ja puhumaan ties mistä. Primitiiviset perinteet elävät yhä vahvoina nyky-yhteiskunnassa. On hienoa olla sivistynyt barbaari :)

14

2968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johannes Kastaja

Sauna ja järvi käy. Ja sitten voitaisiin järjestää kakkukahvit ja puhua vaikka minusta, kun tämä nyt jotenkin liittyy siihen, että minä
      kerran olin eläväinen niin kuin te nyt, barbababat.

• ja järveä

intiaanit tietää

• vinkuintiaanitar
        ja järveä kirjoitti:

intiaanit tietää

Sitten vähän mutustellaan myrkyllisiä kaktuksia ja nähdään knicke knakkertoneja.

• Tosi hauskaa
        vinkuintiaanitar kirjoitti:

Sitten vähän mutustellaan myrkyllisiä kaktuksia ja nähdään knicke knakkertoneja.

:D En kykene kunnolla kirjoittamaan, koska nimimerkkisi jo kertoi, että saa revetä nauramaan. En ole koskaan kuullutkaan tuollaista. :D Kiitos hyvistä nauruista.

• Hanna

Helvettiin tuo tie varmasti vie!

• lot of laugh

Hah hah tosi hauskaa!

• kikkapuuppi

Sytytän pakanallisen tulen ja nautin sen lämmöstä.
      Sitten nautin juomia,jotka saavat minut ajattelemaan "maallisia" ajatuksia.
      Nautin elämästä kaikin puolin.

Siis ihan normi Juhannus.

• et voi taata huomist

Pian aloituksesta on kuusi vuotta. Kuinkahan moni silloin palstaa seuranneista on enää odottamassa juhannusta. Viime juhannuksena kaksi parikymppistä miestä, kuuluisia kaahaajia liikenteessä, suistuivat aattoiltana tieltä röteikköön. Auto lunastuskuntoon ja pojat kylmiöön.

• Jeesuselää

Jeesuksen kaverin Johannes Kastajan ( kastoi Jeesuksen) muistojuhla ja kesän valoisan ajan juhla pitkän talven jälkeen. Nyt pitää kylvää ruokaa maahan . Meidät on kastettu Jeesukseen . Koti taivaassa. Kortsut pois lisää suomalaisia . Kesällä on hyvä kerätä talteen ruokaa talveksi ja rakentaa .

• 3r2

Joka on ympätty keskikesään muka kristillisenä perinteenä jotta esi-isemme usko unohtuisi.

• 211

" Meidät on kastettu Jeesukseen ."
        Korjaan: pakkokastettu. Raamatussa Jeesuskaan ei tietääkseni kannattanut lapsikastetta. Jos kirkonmiehillä olisi yhtään pokkaa ja luottamusta omaa uskontoaan kohtaan, kastaisivat he vain ihmisiä, jotka ovat täysivaltaisesti kykeneviä kertomaan halustaan tulla kastetuksi. Eli aikuisia.

Komppaan nimimerkkiä 3r2, vuoden ääripisteissä on jotain taikaa ja sen jo esi-isämme tiesivät.

• Taikauskonnoton

Juhannus (toisin kuin vastaparinsa joulu) sanana viittaa ikävästi krisselihömppään. Itse puhun mieluummin mittumaarista.
      Onneksi mittumaariin ei kuitenkaan ole ympätty mitään välimerensuuntaista tuontiuskontoa, vaan täällä vietetään kyseinen juhla vanhoin hyvin pakanallisin menoin.

• MukaSivistynyt

Aloittaja näemmä haluaa häpäistä itsensä sekä uskonsa.

• Pröötsanoperse

Minäkin vein juhannuksena Barbaran saunaan, mutta pahaksi onnekseni se osui kiukaaseen ja poksahti.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe