muutamme tässä maaseudulle ja tontilla on lähdevesikaivo, tosin ollut täysin käyttämättä 2 vuotta.
Millaisia puhdistustoimenpiteitä kaivo vaatii ennen kuin sitä uskaltaa käyttää juomavetenä ?
lähdevesikaivo
7
722
Vastaukset
- tai ainakin
yritä tyhjentää se uppopumpulla pari kertaa, samalla poista pohjalta kuolleet hiiret.
- pitää tutkituttaa
jos kaivosta löytyy kuolleita hiiriä, sammakoita, käärmeitä ym. Usein löytyy, niin on sitten desifioitava ja poistettava vanha pohjahiekka.
- perskeles
kun en ole hokassu tuot desifiointia ja testausta...kaikest huolimatta olen kaivon tyhjennyksen jälkeen hengissä...(ooon meillä ollu kuollut kissakin kaivossa,maistu kehvi jotenkin omituiselle...)
- Anonyymi
Eihän lähdevesi pitäisi tyhjäksi mennä
- Anonyymi
On lähteelläkin joku veden tuoton raja, aina löytyy pumppu joka imee tehokkaammin.
- Anonyymi
Hyvä että tämäkin yli kymmenvuotias aloitus on nostettu !
- Anonyymi
Tässä tuli pari oleellista huomautusta/huomiota lisää. Asiallisia.
- en laittanut -
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728