Mitä tehdä juhannuksena forssassa?? baaritkin on kiinni!!!?? ainoo mahdollisuus lähtee saareen??
Juhannus forssassa?? Mitä tehdä??
12
3054
Vastaukset
- roydonary
Ei kai Juhannus -merkkinen viikonloppu mitenkään velvoita suorittamaan?
Vedä kalsarikännit tai ole vetämättä. Ei siellä Saaressakaan oo ikinä ollu muuta kuin toisia samanlaisia örveltäjiä ja luulen ettei siinä suhteessa asiat oo kovasti vuosien saatossa mihinkään muuttuneet.
Omista Juhannus itsellesi, tee just mitä sattuu huvittamaan ja lopeta laumaeläminen. Itsenäisty vaikka! Tai lähde sitten pois sieltä liukkaasti seuduille joka ei kuole pystyyn Juhannuksenakaan.- minzku89
No ei oo pakko tehdä mitään jos ei halua mut en mä ainakaan jaksais istuu yksin himaskaan,,! Ois kiva esim. ottaa vähän alkoholia ja tehdä jotain kivaa kavereitten kans.. Mut ei oo mitään paikkaa!! Baarit kiinni jne!! ei oo rahaa lähtee kauemmas.... Mitä muut forssalaiset teette??
- kasvattaja
minzku89 kirjoitti:
No ei oo pakko tehdä mitään jos ei halua mut en mä ainakaan jaksais istuu yksin himaskaan,,! Ois kiva esim. ottaa vähän alkoholia ja tehdä jotain kivaa kavereitten kans.. Mut ei oo mitään paikkaa!! Baarit kiinni jne!! ei oo rahaa lähtee kauemmas.... Mitä muut forssalaiset teette??
Koskenniska on ainakin auki.
- jussin viettoon
Statuskin näyttää olevan auki juhannuksena joten viihtyisää yöelämää on tarjolla keleistä riippumatta.
- Statukseen
Statuksessa bailataan!! =D
- Anonyymi
Pitää mennä satakilsaa, niin on runsaasti tapahtumia kaikenikäisille vauvasta vanhukseen.
- Anonyymi
Hämeentien "karsinassa" musisoitiin klo. 21 asti.
- Anonyymi
Kannattaa grillata lidlin makkaaraa omassa pallogrillissä takapihalla.
- Anonyymi
Enää ei tarvitse olla huolissaan mitä Forssassa juhannuksena tekee,Juhannus meni nyt on aikaa vuosi miettiä mitä vuonna 2023 juhannuksena tekee.
- Anonyymi
Kappas vaan, joko se meni....en huomannutkaan? :)
- Anonyymi
Onko siellä Karsinassa muulloinkin jotain ohjelmaa?
- Anonyymi
Nyt ei tarvitse huolestua Juhannuksen viettoa miettiessä,on reilusti aikaa miettiä juhannusta ensivuonna.Eli missä ja miten tai kenenkanssa viettää vuoden 2023 Juhannusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813