Kipeä juhannuksena

epäreilua !

mul on hirvee mononukleoosi ja kurkku iha helvetin kipeä. juhannus menee aivan täysin piloille kun en voi pitää hauskaa :'( mulle tulee kans kaikki taudit just sillo kun pitäis ryypätä ja pitää hauskaa.. kaikki kaverit saa heiluu yömyöhään pullot kädes, mut mä istun koto ja katon seinään, nappasen välil pari lääket kurkkuun. olispa jo ens juhannus :D

2

1127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ite olen juhannuksena töissä. Kyllä sitä hauskaa ehtii pitää juhannuksen jälkeenkin. Ei se juhannus niin taianomaosta ole. Otat vaan melatoniinia ja nukut juhannuksen yli.

• Anonyymi

Jokaista juhlapyhää tai aattoa voi viettää silloin kuin itselle soppi ja on esim.Terve. Moni on vuorotöissä Juhannuksenakin.Tänään aamulla kello 7. Mies-ystävä vei minut hautausmaalle kahdelle eri Helsinkiä. Kiiruhti sitten töihin kun palvelu ala on.Kaikilla ei loma ala juhanuksesta.Se on vain atto perjantai,Lauantai juhannuspäivä .Sunnunntai on 25.6.23. Miksi numeroa sitä tehdään,jos syystä tai toisesta on koti? Syykö lähinnä ei voi päivittää juhanusjuhlaa F.B / instagram ?Kipeänä olijat voi koti lukea kirjoja, kuunella radiota jos Tv ei kiinosta? Ei kaikilla ole mahdollisutta mökkeillä tai jengissä juhlia. Moni on kerostaloissa kotinsa sytä tai toisesta,varsinkin kun asuu yksin.Terveenä voivat ulkoilla yksin,mikä estää? Kaunis sää. Opetella menee myös sinne talojen pihoille osoitettun tupakointi paikkaan.Eikä saastutaa muiden ihmisten siä ja parveke ilmaa,kuin lemikeilläkin oikeus savuttomaan asumisen.Samat taudit niille lemmikeille tulee passiivisena polttajina,kuin ihmisille ja itse tupakoitsijoille.Jos joku juo,juokoon kotinsa.Kunhan muistaa Järjestys sännöt.Hyvää Juhannusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe