Apua kaivattaisiin... tietääkö kukaan sanoja lastenlauluun Tiku ja Taku? Kyseessä on Rauno Helismaan laulu, joka alkaa sanoilla "Mä olen pikku Tiku, mä olen pikku Taku, on työnämme ja huvinamme terhojen vain haku...
Tiku ja Taku -laulun sanat??????
10
15078
Vastaukset
- mä olen pikku
Taku, on työnämme ja huvinamme terhojen vain haku.. la la lallati lallati laa.. hauska metsässä on asustaa..
noin alkaa ja sitten jatkuu kuten tossa jo kirjotettinkin...
toivelaulukirjoista löytyy ainakin tuo laulu.
t. Tiina- 10101
Jatko:
me kahteen pekkaan perustimme ikioman kerhon ja jäsenmaksux määräsimme yhden tammenterhon...lalala
- linkki sivulle
Katso viesti numero 311, nimim. KassunMissu.
http://www.vauvapalsta.net/keskustelupalsta/index.php?showtopic=22236&st=300
”Mä olen pikku Tiku! Mä olen pikku Taku!
On työnämme ja huvinamme terhojen vain haku!...”
http://www.vauvat.net/ > Keskustelupalsta > Yleiset aiheet Vauvat > Lastenlaulujen sanoja äitien laulurepertuaarin laajentamiseksi
- sakke
laitan vähä myöhään mutta jo joku vielä etsii sitä täältä niin tässä olisi.
Mä olen pikku tiku
mä olen pikku taku
on työnämme ja huvinamme
terhojen vain haku
lala lallati lallati laa
hauska metsässä on asustaa
Me kahteenpekkaan perustimme
ikioman kerhon
ja jäsenmaksuks määräsimme
yhden tammenterhon
lala lallati lallati laa
hauska metsässä on asustaa
Ja tammen onkalossa
on koti meillä jossa
ei vaara pääse väijymään
kuin joskus vahingossa
lala lallati lallati laa
hyllyt notkua terhoista saa
Ei puutu meiltä ikkunakaan
tuvassa on ovi
niin pieni ettei huuhkajakaan
vieraisille sovi
lala lallati lallati laa
hyllyt notkua terhoista saa
Jos vastaan tulee näätä
niin pakoon täyttä päätä
sen hampaan on niin terävät
ja katse niin kuin jäätä
lala lallati lallati laa
meitä näätä ei voi tavoittaa
Kun tiku väsyy piilostansa
leikkiin vaihtuu taku
ja näädältä jo ajossansa
menee voiton maku
lala lallati lallati laa
meitä näätä ei voi tavoittaa
Kun talvi antaa lunta
on hauska vetää unta
on oma koti oravan
kuin onnen valtakunta
lala lallati lallati laa
tammi pieniä suojella saa
Niin viihtyisää ja riemukasta
on sen tammen luona
ja pesän työstä ahkerasta
kielii talven muona
lala lallati lallati laa
tammi pieniä suojella saa
lala lallati lallati laa
tammi pieniä suojella saa- Anonyymi
Kiitos juuri etsin tätä kun en muistanut kun alun.ja usein laulenen.t. juuri 50 v.nuori
- manu9
Kiitos sinulle Sakke! Etsin laulua vauvalleni laulettavaksi.
- Man3
Just joo
- Man3
Moimoimoimoimoimoimoimoimoimoimoimoimoimoimoimomoimoi moimoimoimoimoimoimoimoimoimoimoimoimoimoimoimomoimoi moiimoimoimoimoimoimoim
- toinenreino
Eikös se ole Reino eikä Rauno? Vai onko olemassa joku sanoittaja Rauno Helismaa? En usko.
"Mä olen pikku Tiku, mä olen pikku Taku, on työnämme ja huvinamme terhojen vain haku. Lala lallati lallati laa, hauska metsässä on asustaa." Muistan tämän verran.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728