mitä ihmeen

hghghhg

mitä ne churrot oikeen on? fiti puhui muistaakseen tässä jaksossa churri (mite kirjotetaankaan eli kulta) ja sitten sanoi churro ja se oli muro, mutta ei ne serranojen churrot muroja ole. Mitenhän churroja tehdään ja saako niitä vaan espanjasta?

6

1875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noora81

Churro, katalaaniksi xurro, on espanjalainen hevosenkengän muotoinen, uppopaistettu leivonnainen. Sen valmistukseen käytetään jauhoja, öljyä, ripaus suolaa ja joskus mausteena hiven sitruunaa. Churrot syödään yleensä paksun, melkeinpä vellimäisen kaakaon kanssa.

Churro kuuluu Madridin ruokakulttuuriin. Kaupungissa on tiheästi churreríoita, muualta Espanjasta niitä ei juurikaan löydy.

from: wikipedia

• Churreria

Kyllä niitä churroja löytyy muualtakin kuin Madridista, ja ihan yleisesti, en tiedä kuka on tuollaista keksinyt ettei olisi muualla yleisiä, mutta ei pidä paikkaansa

• sitten

on churri(en tiedä miten kirjoitetaan)?
      Onks se kulta/muru ? Kun kaikki sitä hokee...

• serrano <3

Se meinaa ainakin mun mielestä kultaa tai semmosta..

• nancie
        serrano <3 kirjoitti:

Se meinaa ainakin mun mielestä kultaa tai semmosta..

churri = kulta/muru.

mietin tässä, että myydäänkö churroja missään suomessa? ku Ankkarockis oli sellanen koju ja maistoin ja oli kyllä hemmetin hyviä! Kaipailisin kovasti lisää.

• räjähti

ei kannata tehdä niitä! me tehtiin niitä koulussa ja ne jotenkin "räjähti" nii mulla ja mun kaverille tuli rasvaa naaman ja toiselle kaverille kätee!!1 ja se tapahtu kaks kertaa. et en suosittele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      72
      955
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      254
      881
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      821
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe