mitä ne churrot oikeen on? fiti puhui muistaakseen tässä jaksossa churri (mite kirjotetaankaan eli kulta) ja sitten sanoi churro ja se oli muro, mutta ei ne serranojen churrot muroja ole. Mitenhän churroja tehdään ja saako niitä vaan espanjasta?
mitä ihmeen
6
1875
Vastaukset
- noora81
Churro, katalaaniksi xurro, on espanjalainen hevosenkengän muotoinen, uppopaistettu leivonnainen. Sen valmistukseen käytetään jauhoja, öljyä, ripaus suolaa ja joskus mausteena hiven sitruunaa. Churrot syödään yleensä paksun, melkeinpä vellimäisen kaakaon kanssa.
Churro kuuluu Madridin ruokakulttuuriin. Kaupungissa on tiheästi churreríoita, muualta Espanjasta niitä ei juurikaan löydy.
from: wikipedia- Churreria
Kyllä niitä churroja löytyy muualtakin kuin Madridista, ja ihan yleisesti, en tiedä kuka on tuollaista keksinyt ettei olisi muualla yleisiä, mutta ei pidä paikkaansa
- sitten
on churri(en tiedä miten kirjoitetaan)?
Onks se kulta/muru ? Kun kaikki sitä hokee...- serrano <3
Se meinaa ainakin mun mielestä kultaa tai semmosta..
- nancie
serrano <3 kirjoitti:
Se meinaa ainakin mun mielestä kultaa tai semmosta..
churri = kulta/muru.
mietin tässä, että myydäänkö churroja missään suomessa? ku Ankkarockis oli sellanen koju ja maistoin ja oli kyllä hemmetin hyviä! Kaipailisin kovasti lisää.
- räjähti
ei kannata tehdä niitä! me tehtiin niitä koulussa ja ne jotenkin "räjähti" nii mulla ja mun kaverille tuli rasvaa naaman ja toiselle kaverille kätee!!1 ja se tapahtu kaks kertaa. et en suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 72955
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12821- 33803