Reissailin juuri miltei kuukauden ja nautin nyt juhannuksen kotosallaolosta Helsingissä, mutta seura uupuu. Hyvää ruokaa, vähän siideriä (enemmän kuitenkin kuin pari) ja sitten jonnekin baareilemaan huomenna...
Miesseurasta en ole kiinnostunut (kesämies on jo, mutta viettää jussia toisaalla), mutta joku mukava suunnilleen omaikäinen nainen voisi olla lähinnä sitä mitä huhuilen.
Löytyisikö täältä?
juhannusseuraa hki?
nainen 28
3
543
Vastaukset
- jotakin on
tarjolla.
Pistetäänkö tasatissiä ja pimpit vastakkain myös?- nainen 28
nyt ole minkäänsortin seksiseuraa vaille... Mutta eipä mulle ole ongelma lähteä liikenteeseen yksinkään.
- hki jussina!!!!
nainen 28 kirjoitti:
nyt ole minkäänsortin seksiseuraa vaille... Mutta eipä mulle ole ongelma lähteä liikenteeseen yksinkään.
..kyl täs tekisi sitte kuitenkin mieli lähteä johonkin. olen samaa ikää kuin sinäkin ja tyttö-ihminen.. ja edelleen samoilla mennään, en ole seksiseurasta kiinnostunut, ulkoilu sidun merkeis kyl nappais hyväs seuras, vaikka sataakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491