Yöpeitosta

minju0

Hei
Mietin tässä, että tarvitseeko undulaatti välttämättä yöpeittoa? Tunteeko se olonsa turvalliseksi vai ahdistuneeksi jos sen laittaa? Pitäisiko tehdä silleen, että jättää yhden seinän paljaaksi, jotta se näkisi edes jotain? Entä pelkäävätkö undulaatit pimeää?

3

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töyhtö*

undujani enkä muita lintujani peiton alle.
      En pystyisikään kun ovat isossa aviaariossa oksilla nukkumassa.
      Muutamat linnuistani on aikaisemmissa kodeissaan peitetty tai otettu peitolla kiinni ja ovat kauhusta paniikissa jos näytänkin sen tapaista,esim.riisun takkiani.
      Mutta häkin takaseinä on peitetty ja katto,mutta siellä nyt on vain joskus korkeintaan kaksi lintua.Häkin ovet ovat auki aina,siis ne sijaitsevat aviaarion sisällä.
      Se on kai tottumiskysymys.
      Pimeässä saattaavat säikähtää ja jos joku putoaa unissan orrelta koko parvi on paniikissa pimeässä ja lentelee päin häkin seiniä.
      Mutta kai jokainen ratkaisee itse.Katso mikä tuntuu sinusta ja linnuista parhaimmalta.

• jos

siihen on tarvetta. eli normaalisti emme peitä, mutta jos ilta ei muuten ala rauhoittua pistetään peitto päälle. samoin joskus kevät aamuna alkaa huuto jo neljän paikkeilla, silloin käyn heittämässä peiton päälle. Parikymmentä vuotta sitten meillä oli pariskunta jolla oli aivan sama rytmi kuin perheellä, joten niitä ei peitetty koskaan.

• kekkonen96

eine mitää pimeetä pelkää.nyt on kesä ni kandeis laittaa se peitto päälle tai saatat joutuu herää aika aikasi:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe