Mitä juhannustaikoja tiedätte?
Mitä juhannnustaikoja olette tehneet? Onko toiminut? Kokemuksia?
Minusta on joka juhannus kiva kerätä kukkia sen seitsemän kappaletta (jos on sinkkuna). ;)
Viime yönä se ei auttanut, mutta pitäiskö se kimppu laittaa sittenkin vasta "oikeana" juhannuspäivänä? Eli tuolloin 24.6.?? Ja kavereitten kanssa on erimielisyyttä onko siinä kimpussa seitsemän, yhdeksän vai kaksitoista kukkaa??
Kertokaa lisää taikoja. Mitä voi tehdä tänään? huomenna?? Tai vaikka sitten vasta ensi vuonna??!!
Kiitos! =)
Hyvää juhannusta kaikille! =D
Juhannustaiat!!?
Nausu
4
807
Vastaukset
- wikipediasta
Wikipediasta löytyy paljon taikoja.
Itse kokelin nukkumista vasemman jalan sukka väärin päin jalassa. En nähnyt mitään unia :(
Olisin halunnut unta ihastuksestani, yleensä näen hänestä unta joka yö mutta ei viime yönä. - Jussipa hyvinkin
Jos kaivoon katsoessani näkisin siellä nykyisen vaimoni kuvajaisen veden alla, olisi se onnenpäiväni! (vai mitensenytoli)
- k354m135
Joo, tää on vissiin tätä modernimpaa ja maallistuneempaa "lumouksen häviämistä" kuvaavaa uskomusperinnettä.
- jee
mites olis juhannusnaiat??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481