Olen kuunnellut kummastuneena Yle1:n aamu-uutisia.
Siellä kerrotaan näin: Juhannus on sujunut suhteellisen rauhallisesti. MITÄÄN VAKAVAA EI OLE TAPAHTUNUT. Yksi ihminen puukotettiin kuoliaaksi ja kaksi puukotettua ovat loukkaantuneet vakavasti. Lisäksi yksi ihminen on löytynyt kuolleena rannalta.
Omituiset Juhannusaamuuutiset
7
904
Vastaukset
- hiljainen näkökulma
Luin juuri historiankirjoistamme, miten edes 100 000 ihmisen kuolema nälkävuosina maassamme ei pysäyttänyt kehityksen loistavaa kehitystä (lähinnä teollisuuden mahdollistamaa).
Suurien asioiden suurpiirteisille ihmisille ovat tärkeitä muunlaiset asiat kuin toisten elämä ja kuolema. - mitä ihmettelet????
mitä tuossa on ihmettelemistä?
- asiaa, asiaa, jeejee
Mielestäsi ihmisten puukottelu ja kuoleminen ei ole mitenkään vakavaa? Ihan asiallista vaan. Onneksi ollaan tekemisissä vain näin virtuaalisesti.
- vastaa jo
asiaa, asiaa, jeejee kirjoitti:
Mielestäsi ihmisten puukottelu ja kuoleminen ei ole mitenkään vakavaa? Ihan asiallista vaan. Onneksi ollaan tekemisissä vain näin virtuaalisesti.
et vastannut vielä, että mitä ihmettä tuossa on? eikös ne ihmiset viinapäissään tee ihan mitä vaan? ei itsellä ole mitään vaaraa tulla puukotetuksi kun ei mene ryyppyporukoihin eikä sikafestareihin.
- empatiakykyinen2
varmaan kiva kuunella noiden kuolleiden läheisille ettei heidän lapsen, poika/tyttöystävän, miehen vaimon tai ketkä he olivatkaan, kuolema ole mitään vakavaa :s
ei hyvä - mies..
Joku syntyy jouluna, joku kuolee juhannuksena. Niin se elämä etenee.
- voimassa
synny sitten taas jouluna uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174