....edelleen KoiraSusiPoikueesta...mutta Urosta (sopivaa) ei tahdo löytyä:((
...muistaakseni Mandilla oli tiedossa HuskyKennel...? Olis kiva kysyä Prosentteja?
Kirjoita sähkäriini Suomen kautta, jos näet tämän:)
Kaikki KoiraSusiTietoiset (SiitosUros) kirjoitelkaa tähän tai sitten SuomiPostiin, olisin Kovin Kiitollinen Ehdotuksista=D
Nimimerkillä: Namisuku (toivotontako)
Haaveilen....
8
431
Vastaukset
- HTZA
käyttäisin tätä palstaa, löytääkseni jonkun koiran nahoittajan.
Mutta ei sitä voi. Tämä kun ei ole henkilökohtainen keskustelupalsta.- ####
Nahkuri vauhdissa. Olet todella kuvottava viesteinesi. Kyllä se toppi tulee sullekin. Ennemmin tai myöhemmin.
- todella
kaikin tavoin, oli kysymys mistä hyvänsä.
- namisuku
...kuin Murinaa....:(/
kovin pelkuri noiden koirasusien suhteen. Ennakkoluuloinen asenne, tiedetään. Meillä oli cockerspanieli ja se oli sellainen lutunen pikkanen koira. Mutta ne isot tarvii niin ison auktoriteetin että ei meikäläisestä oo sellaseen. Miten sinä olet niihin koiriin ihastunut alunperin. Onko jollain tutulla ollut vai oletko nähnyt ensin kuvan ja ajatellut että tollanen pitää koiran ollakin. Anteeksi, kun tähän mielipiteitäni laitoin vaikka aloituksessasi et niitä pyytänytkään.
- namisuku
...et vastaan näin myöhään...on ollut kiireitä:)
Minä nyt olen hassahtanut yleensä Eläimiin jo Pikkulikkana=D
Kaikillahan tai ainakin melkein kaikilla on ne lempparirodut, itselläni on SusHukkaset olleet jo kaaauan Lemppareina, joten siitä Kytkös KoiraSusiin:)
jep, Auktoriteettia ja lauman Johtavuustaitoa tarvitaan ja rutkasti:)
Selvät Rajat ja Rakkautta Paljon...siinä minineuvo lyhykäisyydessään, joka sopii Kaikille Roduille=D
Terkkuja Sinulle...vaikkakin myöhään:(D
- Angel of The Morning
Minä haluaisin Kääpiölle kaveriksi sellaisen
pikkuruisen koiran, mutta en tiedä mistä
saisin sellaisin ja vielä tietyn värisen.
Olen jo surffaillut Jenkkien For Sale -sivut
mutta en ymmärrä miten saisin sen tänne
lentokoneessa.
Täytyy varmaan hankkia tulkki, koska
en uskalla itse soittaa huonon kielitaitoni
vuoksi.
Help me koira :(- namisuku
...rotuinen Kääppärisi on?
Suomen Kennelliitto auttaa ja myös Rotukohtaisia neuvoja saa sieltä:)
Terveisin Namis=D (vaikkakin näin myöhässä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.24010127Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.3912707- 831563
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei851531- 761419
- 641379
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81329Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti581323Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa971225- 361156