Onko Prisma tms. tänään auki Jyväskylässä, olisi nimittäin pakottava tarve päästä ostamaan nintendo wii kun on niin tylsää...
Prismat tänään auki?
3
1070
Vastaukset
- kallu55
Vai pitää Jyväskylän hemmon päästä sunnuntaina ostamaan peli kun ei ole mitään tekemistä,kuule osta viikolla vaikka joku kirja ja sivistä sitä lukemalla itseäsi!
- shopshop
Joudun lukemaan ihan kunnon "raamattuja" (koulukirjoja) pari viikossa muutenkin..
- hienojuhannus
Minä ainakin olen nauttinut juhannuksesta. Ihanaa kun sataa. Kun oli kuivaa pitkään keväällä kesään asti niin kaikki valittivat kun luonto ei viherrä. Nyt kun sataa niin valitetaan taas. Ihminen ei ole koskaan tyytyväinen.
Olen iloinen kun tuli vietettyä taas raitis juhannus ja ei tarvinnut käydä paskan festareilla joissa käheä-ääniset paskiaiset huutaa kurkkusuorina ja vievät ihmisten rahat. Kuka tollasii viitsii kuunnella?
Kaikenlaisia ääliöitä niitä tänäkin juhannuksena oli esiintymässä ympäri suomea ja veti rahat tyhmiltä suomalaisilta.
Kuule katso elämää muutenkin kuin tummien lasien läpi niin näet jotain iloakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481