APUA lintuni ei juo!

ääks

Kävin muutama päivä sitten ostamassa undun :) Mutta huomasin tänään, että se ei ole juonut kolmeen päivään melkein mitään. Ehkä muutaman tipan.. Se on myös paikallaan aika paljon ja sulkee silmiään koko ajan (mutta eikö se ole merkki nauttimisesta?).. mutta entä jos se on paikallaan siksi koska sillä on jano eikä se löydä juomakuppeja? Ne ovat kyllä aivan sen ulottuvilla.. onko sillä vain ikävä eläinkauppaa? :/ On turha yrittää pakottaa sitä juomaan koska se ei ole vielä kesy.

4

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääks

Se kuitenkin venyttelee ja nostelee siipiään usein ja sehän on myös tyytyväisyyden merkki. Se myös puhdistaa itseään.. mutta silti huolestuttaa koska se on myös paikoillaan aika paljon ja on juonut kovin vähän.

Kysyn vielä kerran: kuinka kauan ne pärjäävät ilman vettä? Pitääkö huolestua?

• -BumBa

eikös sil oo kaverii? voi johtuu siitä..

• kekkonen96

mun entinen undulaatti kuoli ja ostettii sen kaverille uus undu. kun se tuli meille se käyttäyty iha samalla tavalla kun se sun undu. näytti et sei juonu ja se vaa istu paikoillaa ja piti silmiään kii. älä pelkää se on ihan normaalia käytöstä uudelta undulta.kun se on asunu teillä kuukauden tai pari ni se rupee käymää juomapullolla ja olee häkis enemmi. tai sit toinen mahdollisuus on et jos sun undulla ei o kaverii ni kanttis ostaa ku ne tarvii kaverin. kato ku se kaipaa toista undulaattia koska eläinkaupassa oli muita unduja. enempää en osaa sua auttaa. toivottavasti apu kelpas

• klkjnklö.,

No jos se ei juo niin yritä syöttää sille esim kurkkua josta se saisi vettä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe