Sopiiko miehille tuo helkama sc1 oranssina? Onko se tyttömäinen?
helkama sc1
8
468
Vastaukset
- hfghgf
no se on ihan makuasia, että tykkääkö oranssista skootterista. Kaverilla (joka on mies) niin on tollaisen helkama sc1 oranssi niin ihan hyvin on kehannut ajaa sillä.
Käyttäähään jotkut pojatkin pinkkiä vaatteita (vaikka minusta se on enemmän tyttöjen väri) niin mikset et kehtais ajaa tollaisella oransilla skodella. - johkij
no sopii hyvin. ei ole tyttömäinen. meillä on juuri sellainen.
- mainiosti
Olemme 40 molemmin puolin oleva pariskunta ja meillä on yhteiskäytössä juuri tuo oranssimusta. Hyvin on mieskin kehdannut kaupungilla ajella, vaikka pituuttakin on 190cm.
- sc_1
eikös se ole aikalailla kotarin väreissä eli jos ei kehtaa niin ei kehtaa millään. Itellä kyllä musta vastaava.
sehän on hieno oranssina.kyllä se miehlle ja naisille sopii
- kolleen
ei taida sopia kelleen
- ihme touhua
Ei se oranssi ole tyttömäinen.
Pinkkinä olisi tyttömäinen, tosin nykyäänhän on sukupuoliroolit menneet sekaisin ja monet "miehet" tyttöilee.- sillallal
varsinkin helkaman sarvissa tuntuvat viihtyvän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471