hei,
t6:n verkkoon liittyy 3 skiniä syys-joulukuun aikana ja siitä aikataulullisesti noin 7 muuta.
Jos haluat kuulla sijoitusmahdollisuudesta ja ottaa osaa tällähetkellä ehkä nopeimmin kasvavaan alansa yritykseen, niin laita postia t6mania @ gmail.com. Aikaa on 15.7 saakka.
p.s. herjan heittäjät, älkää vaivautuko :)
T6:verkkoon
skinejä
2
231
Vastaukset
- mutta varovaisuus paikallaan
T6 on toiminut kaikista ihmetyksistä huolimatta ongelmitta... Siltikin kannattaa aina muistaa varovaisuus jos sijoittaa... Kuitenkin homma toimii suositteluperiaatteella (verkostomarkkinointi), joka on monissa tapauksissa osoittaunut tuhoisaksi tavaksi...
- skinejä
maltti on aina valttia. Tuohon verkostomarkkinointiin voisin sanoa että on myös mahdollisuus ottaa yhteyttä suoraan yritykseen, joten se suositteluista....Annan mielelläni ohjeita ja neuvoja, enkä niistä mitään hyödy tai edes oleta hyötyväni.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481