omistaja :)
Pentu(8 vk) osaa olla kiltti ja kultainen, mutta välillä saa hirveitä riehumiskohtauksia...saan rauhottumaan ehkä syliin ottamisella.Sylin jälkeen saattaa aloittaa uudelleen.
Niin mitä kaikkea itse leikit lapinkoiran kanssa?
Saako koirasi riehuntakohtauksia ja mitä teet?
olen onnellinen
1
324
Vastaukset
- riehuvat
Ihan normaalia pentujen käyttäytymistähän sellaiset riehumiskohtaukset ovat. Meillä varsinkin iltaisin ennen nukahtamistaan, pennut ovat juosseet, haukkuneet ja retuuttaneet lelujaan ympäriinsä. Pissapaperit on revitty riekaleiksi ja levitetty ympäriinsä, vesikupista räiskitty tassuilla vesi pitkin lattiaa jne. Eihän siinä paljon mitään voi tehdä, silloin, kun kova riekku iskee pannulle. Antaa pennun riekkua. Muutoin leikitään pallon noutamista, vetolelujen kiskomista, harkkupalojen etsimistä piiloista, talouspaperirullasta, maitopurkista, pahvilaatikosta jne. Harjoitellaan herkkupalan voimalla istumista, maahanmenoa, odottamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229