Panasonic DMC-LX2, DMC-FX100 vai DMC-FZ18? Mikä näistä kameroista olisi paras lentokoneiden ja maisemien kuvaukseen? Saa suositella myös jotain muuta mallia?
Lentokoneiden kuvaukseen
4
1227
Vastaukset
- kameroista
Noista kameroista DMC-FZ18 on paras kysymääsi tarkoitukseen. Objektiivissa riittää ulottuvuutta lentokoneiden kuvaamiseen ja laajakulma riittänee maisemakuvaukseen. Maisemakuvauksessa saisi toisinaan olla vielä laajakulmaisempi objektiivi mutta kaikkea ei voi saada kiinteällä objektiivilla varustetulla kameralla. Seuraava vaihtoehto olisikin sitten järjestelmäkamera.
- FZ18
paljon neuvosta! Itsekin olen samaa mieltä, että hyvä zoom-ominaisuus on tärkeä varsinkin lentokoneita kuvatessa. Panasonic DMC-FZ18 on ollut myös varsin menestyksekäs monissa testeissä. FZ18 tukee RAW-tiedostoja, joka on tärkeä ominaisuus kuvien muokkaamisen ja laadun kannalta. Ei muutkaan edellämainitsemani kamerat hullumpia ole, mutta FZ18 taitaa olla minun tarpeisiini juuri optimaalinen vaihtoehto.
- helppoa...
Jos ihan oikeasti noi laitetaan rinnan, niin valinta on pirun helppo: DMC-FZ18 on aivan omaa luokkaansa ja ihan eri tason laite.
- malli tullut
panalta on tullut uusi kameramalli jossa on hyvä liikuvan kohteen kuvausominaisuudet. Malli on fz-28
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319