on täpö täydessä kahvilassa kärrätä paskasia tarjottimia myyntitiskille?
Kyllä me työntekijät yritetään hakea ne likaiset astiat mahdollisimman ripeästi pois pöydistä mutta meitä ei voi olla niin paljon, että jokaisen 50 pöydän vieressä seisoisi asiakaspalvelija vain odottamassa milloin saa astiat korjata pois. ( tai voishan sitä olla, mutta ei Suomen hintatasoisessa maassa...)
Jos armon asiakaan hermot eivät kestä niitä paskasia astioita, niin sen sijaan että tosiaan yrittäisitte tyrkkiä niitä myyntitiskille, veisitte ne astianpalautuskärryyn.Mikäli siis haluatte auttaa työntekijöitä...?
Nyt on turistisesonki, kaikki paikat pursuavat asiakkaita ja vaikka on täysi miehitys, niin ymmärtänette varmaan, että nyt vaan joutuu jonottamaan ja kestämään muitakin asiakkaita.
Lisäksi olemme tarjonneet nuorille kesätyöpaikkoja, he ovat vasta aloittaneet joten kaikki ei aina suju niinkuin rasvattua.
Aina ihmetellyt sitä, että varmasti näette kuinka me tsempataan töissä kiireaikaan ja silti joihinkin iskee kukkoiluhalu juuri silloin, ollaan niin elvistä sen 2 € ostoksen kanssa.
Asiakaspalvelu on vuorovaikutusta. Mielellämme teitä palvelemme ja yritämme lepohetkestämme tehdä mahdollisimman nautittavan. Toivoisin asiakkailta myös asiallista käytöstä työtä tekevää kohtaan niin kaikilla, myös sillä työtätekevällä on parempi mieli.
Mikä pakko
7
864
Vastaukset
- näitä
väärän ammatinvalinnan tehneitä. Et sovi palvelualalle. Et ole palveluhenkinen. Meitä eivät kiinnosta sinun murheesi tipan vertaa. Me emme halua edes käydä paikoissa, joissa on sinun kaltaista henkilökuntaa. Me menemme muualle, ja sinun työpaikkasi menee nurin.
- teentyöni ripeästi
2 € euron laskun tehneitä elviksiä.
Pitäähän sinunkin jossain päteä, niin miksi ei sitten esim. kahvilassa.
Hassua, esim. venäläiset asiakkaat jotka todella ostavat paljon ja hinnoista välittämättä ovat hyväkäytöksisiä ja miellyttäviä palvella.
Asiakaspalvelu ei ole matelemista toisen ihmisen edessä eikä se ole olemista toisen traumojen kohteenakaan. Mutta mitäpä sinä oikeasti edes korkeatasoisesta palvelusta tietäisitkään. - tekesi
teentyöni ripeästi kirjoitti:
2 € euron laskun tehneitä elviksiä.
Pitäähän sinunkin jossain päteä, niin miksi ei sitten esim. kahvilassa.
Hassua, esim. venäläiset asiakkaat jotka todella ostavat paljon ja hinnoista välittämättä ovat hyväkäytöksisiä ja miellyttäviä palvella.
Asiakaspalvelu ei ole matelemista toisen ihmisen edessä eikä se ole olemista toisen traumojen kohteenakaan. Mutta mitäpä sinä oikeasti edes korkeatasoisesta palvelusta tietäisitkään.ripeästi työnsä ei ongelmia tulisikaan. Joskus vain tuntuu että nämä "Englannin kuningattaren pikkuserkut" ovat niin "ammattitaitoisia" ja ylpeitä, että eivät ymmärrä sitä että se on se 2€ asiakaskin asiakas.
Jos sinne tiskin taakse on itsensä vetänyt pitäisi tajuta, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. - teentyöni ripeästi
tekesi kirjoitti:
ripeästi työnsä ei ongelmia tulisikaan. Joskus vain tuntuu että nämä "Englannin kuningattaren pikkuserkut" ovat niin "ammattitaitoisia" ja ylpeitä, että eivät ymmärrä sitä että se on se 2€ asiakaskin asiakas.
Jos sinne tiskin taakse on itsensä vetänyt pitäisi tajuta, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.kukaan ei ole vastannut siihen, miksi ne likaiset tarjottimet/astiat täytyy myyntitiskille kiikuttaa astianpalautuskärryn sijaan?
Sen sijaan asiakaspalvelun laadussa ja nopeudessa on ollut puutteita...onko siis ymmärrettävä, että likaisten astioiden palauttaminen myyjälle on joku protesti tämän työtaidoista? Vaiko yksinkertaisesti huomion tarve? Vai mikä?
- käy paikoissa
joissa on "paskaisia" astioita.
- osturt.com
Kyllä se hinta on ratkaiseva tekijä joka määrää, viedäänkö astiat pois vai ei.
Jos hinta on sopiva, astiat viedään mutta jos hinta on kova, astiat jätetään mielenosoituksellisesti pöytään.
Tämä siis asiakkaan kannalta- hillopossu
totta turiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622542
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076